Hlavní obsah
Zdraví

Na masáži

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

V lednu jsem dostala k narozeninám poukaz na masáž. Máme tady duben a já konečně našla příležitost ho uplatnit (matky pochopí). Protože na mně dárci nešetřili, mohla jsem si vyskakovat a rovnou prubnout párovou masáž s manželem.

Článek

Masáž ve vší počestnosti

Pozor, komu se tady zrychluje tep a představuje si nějakou „to je hnus fialovej, velebnosti“ tantrickou erotickou masáž s happyendem, tak si dejte studenou sprchu. S manželem jsme konzervy. Ale překvapilo mě, kolik tady u nás ve velkoměstě máme možností párových masáží, které pomocí peříček, olejíčků a rytmických havajských tahů předloktím pohladí na duši a zřejmě nejen tam. Tak to nám bylo jasný, že ne. Chceme nějakou klasiku, u které se nebudeme muset nějak extra moc svlíkat.

Nakonec jsem se rozhodla vyzkoušet thajské masáže. Těch byl plný internet. Jenže teď kterou. Lávové kameny? Proč začínat tak zhurta… Aromaterapie? Co když mi z toho smradu bude blbě? Nějaké prány, čakry, jógy nejsou pro nás… Tak jsem hmátla po masáži zad, šíje a hlavy, to všechno má koneckonců stresem napěchované a ztuhlé snad každý Evropan, a Čech tím tuplem. Muž byl nadšený. Prý se mu Thajky líbí. Skvělý. Tak snad si ho vezme do parády nějaká thajská prababička.

Den M (jakože den Masáže)

Zvoníme na masážní dům. Z okénka na nás vykukne mladinká, krásná, ryze česká recepční s očima namalovanýma na asijský způsob. Asi aby zapadla. Otevře nám dveře do světa relaxu, my vybalíme prachy a odebíráme se do pokojíčku. No snad se nebudeme muset svlíknout úplně. Naštěstí ne. „Vy do kalhotek a podprsenky, vy do trenek a lehnout.“ Ok, tak to zní dobře.

Thajky na scéně

Po chvilce se ozve jemňoučké decentní thajské zaklepání a vchází dvě Thajky. Jedna mladší, ta se žene za manželem (jissstě), jedna starší, ta si bere do parády mě. Tím líp, nejspíš bude mít víc síly. Hned na mě začne gestikulovat, nechápu nic, mladší Thajka překládá „prsenka, dinky dolů“. Po chvíli jazykových hrátek jsme se s manželem dobrali, že si mám sundat podprsenku a hodinky. No, znělo to logicky, takže ač nerada, svou thajskou maminku jsem poslechla a odevzdala jí žádané předměty.

A pak to bylo krásné. Trošku jsem se obávala, jestli nad námi nebudou masérky máchat nějakou kadidelnicí, recitovat zaříkadla, ale nic takového se nedělo, dokonce ani vonné tyčinky nikde v místnosti nedýmily, takže jsme si prostě užívali, jak o nás, vyčerpané rodiče, někdo poprvé v životě odborně (nebo alespoň po thajsku) masážně pečuje. Uznávám, že mě thajské ženy mírně vyděsily, když si vyskočily na lehátka za námi a braly si do parády naše záda i ruce skoro celým svým tělem, ale je fakt, že kromě úryvků z filmů netuším, jaká je thajskomasážní praxe. Takže dobrý.

Přituhuje

Dokud mladší Thajka manželovi nezavelela „nasada“. Manžel chvíli popřemýšlel a říká: „Sednout? Posadit se?“ Ona si trvá na svém: „Ne! Nasada.“ V tu chvíli mi to došlo: „Na záda, zlato, na záda.“ Výborně, manžel ochotně poslechl, převalil se na záda a ve mě hrklo. To se budu muset taky takhle vyprsit? Ne že bych si myslela, že tyto dobrotivé thajské ženy můj hrudník nějak hluboce zajímá, ale můj pocit byl teda strašný. Za chvilku povel „nasada“ čekal i mě. Až na to, že moje Thajka neuměla říct ani to, takže do mě drcla, ať dělám to, co manžel. V tu chvíli se mi vybavila hláška „Dobrý den. Kozy ven.“ Paní mě naštěstí na chvíli zakryla, nicméně když pak s námi ke konci masáže začaly masérky provádět chiropraktické cviky, vykojená ňadra následovala rytmu masáže. Trochu mi to připomnělo porodnici, kdy se moje poprsí a spodek stal věcí veřejnou. Tak v thajské oáze mi zůstaly aspoň kalhotky. No. Nakonec nás ženy ještě párkrát prokřupaly, pobouchaly, udělaly svoje namaste a jako gejši potichu odcupitaly.

Zkouška dospělosti za mnou

Manžel byl nadšený z masáže, já byla nadšená, že si můžu obléct „prsenku“. Každopádně dobrý. Je mi 30 už skoro tři měsíce, ale konečně se necítím jako děcko, ale pravá, dospělá žena, protože můžu říct, že chodím relaxovat na masáž.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz