Hlavní obsah
Zdraví

Laparoskopické odstranění vaječníků - část 2.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Voltamax/pixabay

Probíhá den druhý od operace.

Článek

Ještě nějaké podrobnosti, které mě napadli…

Co se týče jezení, nejedla jsem od 15 hod. den před operací a pak jsme nesměli jíst a pít ještě 12 hod. po operaci. Na zavodnění jsme před operací dostali kapačku. Pít jsem směla do půlnoci před operací. Dva dny po operaci jsem na jídlo neměla ani moc chuť.

Operace trvala cca 3 hodky pod celkovou narkózou.

Po probuzení musíte kvůli prvnímu odchodu na toaletu zazvonit na personál. Mně osobně se poprvé udělalo špatně a hned po návratu na lůžko jsem začala zvracet. Hodně se mi potom ulevilo. Po druhé a po třetí se mi stalo, že jsem se posadila, ale protože jsem cítila, že se mi dělá špatně, zase jsem si lehla a hodinku počkala a zkusila to znovu. Zhruba za 5 hodin už jsem došla bez problémů bez doprovodu, ale opravdu pomalu a opatrně.

Bolest nebo spíš tlak v podbřišku každým dnem znatelně ustupuje.

Druhý den od operace mi vytáhli drén, je to nepříjemné. Ale stačí zavřít oči a napočítat do desíti a je venku. Pak mě ten samý den odpoledne již pustili domů.

Cestou to, přestože jsem neměla žádné léky na bolest ani nebolelo. Jen jsem pak byla unavená.

Lékař Vám vypíše neschopenku, kde uvede zhruba týden po návratu termín kontroly a vyndání stehů. Klidně si řekněte o vycházky. Ale já jsem, i když jsem necítila bolest v místě operace, raději odpočívala.

Nákupy a vysávání zastal manžel. Takže v závěru musím zkonstatovat, že to není, když máte dobré lékaře a nemáte komplikace, něco co se nedá vydržet. Jestli už jste přežili porod nebo císařský řez, tak tohle není už žádný velký problém.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz