Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Přítelkyně chce, abych na ni v posteli mluvil sprostě a plival na ni, to já ale nezvládám

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Vera Arsic / Creative Commons / pexels.com

Ilustrační foto

S přítelkyní jsme už spolu několik let a jiskra vzájemného porozumění u nás stále nevyhasla. Někdy mě ale překvapí tím, co všechno by chtěla v posteli vyzkoušet. Někdy to jsou opravdu podivné věci.

Článek

S mojí přítelkyní žijeme ve spokojeném vztahu, hádáme se jen minimálně. Vždy se totiž snažíme jeden druhému vyjít vstříc, i když to pro toho druhého nemusí být vždy lehké. Ve vztahu by ale měla fungovat vzájemná vstřícnost, v případě rozporu oboustranný kompromis.

Jenže moje přítelkyně ráda tak trochu experimentuje v posteli. Nejdříve jsem to bral jako příjemné zpestření. Když mi řekla, zda bych se nemohl v intimních partiích holit, byla to věc, kterou jsem pro ni začal dělat s radostí. Každou chvíli ale chtěla něco nového. Poprvé jsem se zarazil, když mě požádala, zda by mi mohla při sexu dráždit prostatu. Trvalo mi to pár týdnů, než jsem se nechal přesvědčit. Přece jenom jsem muž a tohle mi nepřišlo úplně nejlákavější.

Ve výsledku jsem ale byl překvapen, jaké milé zpestření moje partnerka vymyslela. I právě proto jsem se naučil její přání neodsuzovat na první dojem. To, co se nám zdá nepřijatelné, může být nakonec oběma příjemné. Dráždění prostaty tak od té doby provozujeme pravidelně a oba si to nemůžeme vynachválit.

I přesto, že jsem se takto naučil být velmi tolerantní a nezavrhovat nic předem, poslední žádost přítelkyně mě doslova vyvedla z míry. Chtěla totiž, abych ji při sexu nadával a plival na ni. To jsem ihned razantně odmítl a nechtěl jsem se o tom nikdy víc bavit. Jenže na mě začala naléhat a přesvědčovat mě, že je to to, co by si opravdu přála.

Snažím se jí už několik týdnů vysvětlit, že to asi nedokážu. A nechápu, jak to vůbec někdo může dokázat. Vždyť ona je žena. Krásná a křehká. Jak bych k ní mohl být takto neuctivý, i když by to bylo jen jako? Přemýšlel jsem o tom hodiny a došel jsem k závěru, že na to rozhodně nejsem připraven.

Moje přítelkyně ale ví, jak na mě. Snaží se mě přesvědčit, abych to alespoň jednou zkusil. Pak se totiž budu moci rozhodnout, zda mi to vyhovuje, či nikoli. Tak jsem jí řekl, že do toho půjdu pouze v případě, že si poprvé prohodíme role. Že ona bude ta, kdo mi bude při intimním styku nadávat a plivat na mě. Zkusí si to a uvidí, že to není nic zajímavého, říkal jsem si. Možná jsem doufal, že na to ani nekývne. Jenže kývla, vyzkoušela si to a moc se jí to líbilo. A teď očekává, že svou část dohody splním i já. Jenže mně se do toho pořád nechce. Přijde mi to jako ponižování a toho já nejsem schopen.

Snažil jsem se o tom najít nějaké informace. Myslel jsem, že nic nenajdu, ale je toho všude plno, jako by to snad bylo něco normálního, co mezi sebou partneři praktikují pravidelně. V jakém světě to proboha žiju? Teď musím splnit to, co jsem slíbil, s velkým sebezapřením. Líbit se mi to ale určitě nebude.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz