Hlavní obsah
Lidé a společnost

Angie Mangombe o rozchodu s Kůrkou: Přála bych synovi úplnou rodinu, ale musím se rozhodnout sobecky

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Na tohle vyjádření všichni čekali! Proč to nevyšlo krásné Angie Mangombe, když s Pepou Kůrkou chystali svatbu? Rodiče malého chlapečka Rafaela se rozhodli svůj vztah ukončit náhle, donedávna vypadali šťastní. Problémy měli ale už dříve.

Článek

„Čím víc se blížila svatba, tím víc jsem se ptala sama sebe, jestli je to opravdu to, co chci. Je to přece jen velký krok v životě,“ začala Angie Mangombe na Instagramu své vyjádření, které bylo velmi upřímné. Vztah s Pepou Kůrkou prošel mnoha nesnázemi i odloučením, když loni bojoval v drsné show Survivor. To vše překonali, nakonec se však zdá, že se jim stal osudný běžný život.

Barák, svatba a dítě? Cesta ke štěstí může být složitější

„Víte, od malička mi bylo vtloukáno do hlavy od ostatních, z televize, z internetu taková klasická reklama na štěstí. Mít dítě, svatbu, psa a barák. To mě zákonitě musí udělat šťastnou. No, na cestě za tímhle vším jsem zjistila, že tohle vůbec není můj sen, že tohle není můj případ toho jak byt šťastná,“ pokračovala.

Ačkoliv bych si moc přála mít pro Rafa úplnou rodinu, musím se rozhodnout opět sobecky. Je pro mě mnohem důležitější aby mě viděl šťastnou, silnou a plnou energie a hlavně aby mě viděl být MNOU! Chci být sama sebou a na nic si nehrát,“ rozhodla se.

Nepotřebuju, abyste mě pochopili, vzkázala lidem

Podle slov, která následovala, chvíli uvažovala, zda si nebudou hrát na šťastnou rodinku a tyhle pocity v sobě zadupe. Nakonec jí však došlo, že pokud popře sama sebe, bude vnitřně umírat a nebude šťastná.

Fanoušci už teď spekulují, zda je jejich rozhodnutí konečné nebo se k sobě ještě vrátí. Už v minulosti se totiž proslýchalo, že mají mezi sebou nějaké ty neshody a jejich láska je přeci jen o něco složitější, vždy to ale ustáli a nemohli bez sebe být. Momentálně je ale jejich prioritou malý Rafael.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz