Hlavní obsah

čtěte mojí sbírku fejetonů a poezie, s názvem “ já jsem tvůj Petr a ty moje Lucie" kamil jansa

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Ivstran 35/já jsem tvůj Petr a ty moje Lucie

byl jsem v chorvatsku

jsou slova, které musíte říci, protože jinak by zanikla. proto jsem napsal a vydal sbírku „já jsem tvůj Petr a ty moje Lucie“ a to vlastním nákladem. bohužel vydavatelství Tribun EU bez mého vědomí po 5 letech celé vydání zničilo. proto…

Článek

DOVOLIL JSEM SI VČERA UMÍSTIT ZE SVÉ SBÍRKY JEDNU POETICKOU ZKRATKU NA FACEBOOK. DO 24 HODIN TU MÁM CCA DESET VYJÁDŘENÍ (JE JICH MNOHEM VÍC, VIZ FACEBOOK), KOMENTÁŘE, CO ČTENÁŘI PO PŘEČTENÍ CÍTÍ, VÁŽENÍ (REDAKTOŘI) . DÁLE BYCH SI DOVOLIL UPOZORNIT, ŽE TUTO SBÍRKU VYDALO NAKLADATELSTVÍ TRIBUN EU BRNO. JÁ JSEM SI VYDÁNÍ ZAPLATIL V ROCE 2006 (PŘES 15 TISÍC KORUN) , CELÉ ROKY TATO SBÍRKA BYLA V NABÍDCE www.knihovnicka.cz . LETOS MI ŠÉFREDAKTOR TOHOTO NAKLADATELSTVÍ SDĚLIL, ŽE CELÉ VYDÁNÍ TÉTO KNIHY ZNIČIL, Stornoval. PROTOŽE SI TUTO SBÍRKU ÚDAJNĚ NIKDO NEKUPOVAL. BEZ JAKÉHOKOLIV VAROVÁNÍ MÉ OSOBY!!! NA OBCHODOVÁNÍ TÉTO KNIHY MÁM SMLOUVU Z ROKU 2006!! PŘI TOM MI VOLALI LIDÉ, KTEŘÍ SE PTALI, KDE SI KNIHU MOHOU KOUPIT!!! TO JSTE OPRAVDU NATOLIK CYNIČTÍ, ŽE TUTO NIČEMNOST NECHÁTE BEZ POVŠIMNUTÍ???

IVAN STRÁNSKÝ, pseudonym Kamil Jansa, viz např. Národní knihovna Praha

jinak Linked IN, www.pametnaroda.cz pod jménem a další

Ivan Stránský

Kamil Jansa pro Karla Kryla: Když slunce zpívalo, tys na svůj nástroj nesáh´,

jen pod mým bodnutím krev tryskla tónů tvých;

tvá ruka v křečích jen zahřměla na klávesách,

jak v noci úzkosti na dveře umdlených.

Klam vonných polibků ti z jarních růží nevál,

jen ptáků jižní tah a ironický let;

když oblak úrodný se nad krajinou sléval

svou dlaň jsem nastavil a tvůj jsem přikryl květ.

Před zrakem duše tvé jsem utkal závoj žití,

svit záře tajemné jak rosa prýští v něm,

když žízní prahl jsi, tvým snům jen dal jsem píti, však jejich žádostí tvé rety spálil jsem.

Když slunce zpívalo, tys na svůj nástroj nesáh´,

mé barvy rozložil¨s jen prismem slzí svých;

tvá ruka v křečích jen zahřměla na klávesách,

jak v noci úzkosti na dveře umdlených.

A zpupný roj tvých včel, jenž z mého ulét´ úlu,

ze stromu dutého jsme kouřem vyhnal zpět;

tvé dni jsem uvěznil a sugescí své vůle

tvých písní zahořkl jsme mízu, dech a květ.

Víš o tom, že mi pokaždé tvým slovem vyrazíš dech......

a s hrůzou jdoucí po zádech, a tupá bolest v hrudi,

vím, že zítra ráno opět ucítím jakoby tvůj dotek, až mne kohout vzbudí,

neumím ti říct, co řekli by ti duchem chudí,

že miluji tvůj obraz, i když možná jiné nudí.........

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám