Hlavní obsah

POJĎTE SE MNOU TAM, KDE SI MŮŽEME POHLEDĚT DO OČÍ A ŘÍCT: JSEM S TEBOU…

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Ivstran 35/kamil jansa: "já jsem tvůj Petr a ty moje Lucie" sbírka esejů a poezie

Lužické hory a výstup nahoru

ze sbírky ,tedy mé, s názvem: Já jsem tvůj petr a ty moje Lucie

Článek

Neříkám dej, nepotřebuju nic, spíš já nevím, co dát Ti víc........napíšu Ti, jak chtít modřínem být muži sluší, i když má svou duši, jako Ty, jako já....... ..V květnovou zeleň modřínů, ve smaragdovou lázeň hodil jsem srdci 29

únavu a mozku střízlivou kázeň, dostal jsem ukrutnou, divou chuť celý se ponořit do ní, ne jako člověk, jako strom se chvět pod cvalem větrných koní, tak zatraceně býti nah!..Tak moudrý, pevný, svěží! Tak samozřejmě přijímat měnlivý život, jenž běží! CELÝ JSEM VTISKL SE DO STRÁNĚ, JÍ SESTOUPIL JSEM AŽ KE DNU,ČEKAL, AŽ ZAPUSTÍM KOŘENY A VĚTVE ZELENÉ ZVEDNU,MODŘÍNŮ VLAJÍCÍ CHOCHOLY NAD HLAVOU ŠUMĚLY MI, LES V NITRO VCHÁZEL MI POMALU VŠEMI SMYSLY MÝMI......

Jíme očima to, co slepá ústa nemohou, tváře nafukující a v duši zmatek…

* * * * *

Když slunce zpívalo, tys na svůj nástroj nesáh´,

jen pod mým bodnutím krev tryskla tónů tvých;

tvá ruka v křečích jen zahřměla na klávesách,

jak v noci úzkosti na dvéře umdlených.

Klam vonných…pokračování v mé sbírce „já jsem tvůj Petr a ty Moje Lucie“ (Kamil Jansa

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám