Hlavní obsah
Bydlení

Náš vysněný domeček: Kurník (nebo) šopa

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jakub Jonáš

Je 21. 4. a my jsme se rozhodli, že zbouráme další kus našeho statku.

Článek

Na zahradě za domem máme starý dřevník. Chtěli bychom ho zbourat a místo něj postavit kurník pro našich 5 budoucích slepic - Pípu, Hildu, Uršulu, Fifi a … Boženu. (Ta jména jsem nevymýšlel já, ale moje ulítlá žena, slepice moje milovaná.) :)

Samozřejmě bych chtěl postavit kurník sám, ale žena je proti. Prý by mi to zase trvalo, jak je rok dlouhej. Pískoviště jsem sice stavěl měsíc (nebo trochu dýl), ale postavil! Teda, když nepočítám ten rok, kdy to leželo v garáži.

Podle ní by bylo lepší koupit takový, který by mohla objednat na internetu, domů by nám ho přivezl kurýr ve formě prkýnek, šroubků a návodu, a já bych ho pak už jenom složil. (Tak to vlastně bylo i s tím pískovištěm).

Ideální by byl takový, aby šlo kolem něj naskládat krbové dřevo. A taky musí být odolný, protože na seznamu nezvaných hostů tu totiž máme nejméně jednu kunu. Tak aby nám hned první noc Božku nezakousla, to by byla zase týden tichá domácnost a studená večeře.

Ale už aby to bylo. (Myslím ty slepice, ne studená večeře a Božka na funuse). Na tu vaječnou pomazánku se fakt těším.

Foto: Jakub Jonáš

Dřevník

Foto: Jakub Jonáš

Dřevník z boku

Foto: Jakub Jonáš

Dřevník zevnitř

P.S. Není to tak špatné, jak to vypadá…

Je to ještě horší.. :D

Co myslíte, udělat místo toho kurník nebo z toho nechat "šopu"?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz