Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Náš vysněný domeček: Život na zahradě

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jakub Jonáš

Vždycky jsem byl tak trochu (no dobrá, trochu hodně) workoholik. Od doby, co žiju na vesnici, mě v zimě nemůže žena dostat od počítače a od jara do podzimu zase ze zahrady.

Článek

Není nad to uvařit si svíčkovou z vlastní kořenové zeleniny. Snad se mi to letos zase podaří.

Zahradničení u nás je zatím trochu ve stylu „pokus omyl“, protože teprve objevujeme, v jaké části zahrady se bude dařit jakému druhu zeleniny, co spíše zasadit do skleníku a co nechat na zahradě v zemi.

I tu třešni musím letos vykopat a znovu zasadit, protože nám roste šikmě (určitě za to může terén, nikoliv šikovnost zahradníka, tedy mě).

Letos už jsem začal s předpěstováváním (mimochodem, to je vážně dlouhé a krkolomné slovo) okurek, rajčat, hrášku a květáku. Žena si zase sází kytičky, aby z našeho DOMU DĚLALA DOMOV.

Synkovi jsem pověsil na zahradu houpačku a teď se chystám mu z borových prken stlouct pískoviště (snad z toho i pískoviště vznikne…). Jezírko jsme prozatímně zaházeli kameny, aby se v něm syn neutopil, kdyby do něj náhodou (nebo v jeho případě zcela úmyslně) spadl.

Ve skleníku už máme zasazená semínka a malý zahradníček je se mnou chodí každý den kontrolovat a zalévat (a pro jistotu ještě pošlapat). Kocour prvotřídně loví myši, aby nám nesežraly většinu úrody, jako loni. A takový je NÁŠ život na vesnici.

Jak si užíváte předjarní období vy?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz