Hlavní obsah
Aktuální dění

Alena Schillerová nám hrdě oznámila, že v práci nepije alkohol. Já si myslel, že to je normální

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Facebook Aleny Schillerové

Alena Schillerová v diskuzním pořadu TV Prima národu oznámila, že ona vůbec nepije alkohol. Prý je nemožné ji vyfotit se skleničkou alkoholu v ruce. Jak se však brzy ukázalo, pravda to není a Alena Schillerová se do toho tak trochu „zamotala“.

Článek

Tvrzení Aleny Schillerové se na sociálních sítích stalo terčem údivu a posměchu. Lidé sdíleli mnoho fotografií, na kterých je předsedkyně poslaneckého klubu hnutí ANO vyfocená se skleničkou v ruce. V některých případech popíjí víno. V jiných si ťuká „panáky“. Někdy před ní zase leží kelímek s pivem.

Dle CCN Prima News Schillerová později v pořadu své tvrzení ještě jednou zopakovala a doslova řekla: „Já vám říkám sama za sebe. Nikdy mě nikdo nedostane šanci vyfotit třeba se skleničkou, já nepiju, nikdy, já piju – v podstatě nepiju a jsem téměř abstinent. A na půdě v pracovním procesu a na půdě Poslanecké sněmovny nikdy. Drogy, nevím, co je, vůbec, absolutně. Nikdy jsem se s tím nesetkala.“

Sociálními sítěmi kolují fotografie, na nichž politička prokazatelně pije alkohol například s exprezidentem Milošem Zemanem. Jindy si zase s předsedou hnutí ANO Andrejem Babišem ťuká panákem slivovice.

Lidé se tedy okamžitě začali pozastavovat nad tím, jak lze Aleně Schillerové věřit v jiných záležitostech, když v této jasně lže.

Alena Schillerová se později na svém profilu na platformě X proti této „účelové kampani“ ohradila. Doslova uvedla: „Těší mě, že mi tak visíte na rtech. Myslela jsem samozřejmě, že mě nikdo neuvidí se skleničkou ve Sněmovně. Jinými slovy v práci. A tak jsem to v pořadu i řekla.“

Tak si to shrňme:

Pokud připustíme, že by tomu tak skutečně bylo, co nám tím vlastně chtěla Alena Schillerová říct? Že nepije alkohol v práci? Nebo, že dokonce ani v práci nefetuje? Já jsem si tedy dodnes myslel, že to je snad normální. Že to tak dělá drtivá většina mých spoluobčanů. Netušil jsem, že se s tím dá veřejně chlubit v televizních pořadech a vykládat to jako svoji výraznou přednost.

Jestli to tak je, tak to aby to snad začali uvádět uchazeči o zaměstnání ve svém CV. „Nepiji v zaměstnání“, to bude určitě důležitá informace pro potenciální zaměstnavatele.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz