Hlavní obsah
Móda a trendy

Už chápu babičku, proč milovala tepláky a nenáviděla podprsenky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Zdroj: Pixabay

Čím jsem starší, tím více své prarodičce rozumím. Chápu, čím si musela procházet každý jeden den.

Článek

Tepláky, propínací zástěra, pod bradu zavázaný šátek, když bylo chladno. Tak si ji pamatuji. Ženu, kterou byla v době, kdy jsem já teprve brala rozum. Voněla mýdlem a živými květy. Také trochu plísní, poněvadž dům, ve kterém žila byl chladný a vlhký i v nejteplejším létě.

Ale pro mě voněla neopakovatelně a jedinečně. Byla mou dobrou vílou a oporou v mých (bývalých) zlých časech. Takže vůni jasmínového mýdla mám uloženou v podvědomí, jak o vůni její. Stejně mám v hlavě zaznamenaný i fakt, jak ráda se z civilního oblečení nošeného mezi lidi, převlékala do domácího.

Ještě dnes ji vidím, jak s požitkem odkládá jednu vrstvu za druhou, aby svlékla i postroj poutající její mohutná ňadra. Babi nebyla prudérní a bez skrupulí se před námi špunty svlékla i ze spodního prádla, poněvadž si byla vědomá toho, že nahé lidské tělo není žádný hřích.

Malé ani velké děti doma nemáme, tudíž mi není zatěžko svléknout se a úlevou funět, jako čuník mezi bukvicemi. Zejména zatrápené zařízení zvané podprsenka je v současnosti mým nepřítelem, se kterým jsem ochotná spolupracovat pouze v průběhu dne, kdy musím být mezi lidmi, jelikož je nepotřebuji děsit, nebo pohoršovat, že se mi po hrudi válejí neforemné kusy těla zakončené bradavkami.

Ano, stávám se vyznavačem úlevného servání podprsenky.

Chápu zcela a bez pochybností kladný postoj mojí prarodičky k pohodlným teplákům a volným zástěrám, které člověka nikde netísní. Naprosto jí rozumím ve chvílích, které jsem si nedovedla ani náznakem představit v době, kdy můj hrudník neoplýval žádnou měřitelnou velikostí.

Tehdy jsme tomu říkali „nepoberky“ - kde nic není, ani smrt nebere.

Nenosím tepláky, ani propínací silonové zástěry, ale! Nosím legíny a volné šaty. Podprsenky také, leč jsou pro mě věcmi, které se pod ňadry nepříjemně rolují a způsobují nepohodlí a infarktové stavy ze zaříznutí do kůže, která vážně netouží být mučena. Bohužel bez těch postrojů na párové ženské pohlavní znaky bych byla pro své okolí společensky nepřijatelná.

Tedy trpím. Nicméně doma, ach doma…

Svlékám se se stejným požitkem a zanícením, jako má babička a blahořečím měkké domácí šaty a volnost.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz