Hlavní obsah

Důvěra za 1200 korun aneb čtěte smlouvy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Volal mi nějaký obchodní zástupce. Několikrát. Nabízel neodolatelnou službu ČEZ servis vytápění. Protože jsem v té době stejně kontrolu kotle a komínu chtěla řešit, a ten pán byl opravdu otravný, službu jsem objednala.

Článek

Měsíční platba ve výši 199 korun mi přišla dobrá. Jenže jsem udělala úplně zásadní chybu. Nepřečetla si, co odsouhlasuji. Nabídka na papíře skvělá, skoro to vypadalo, že se nebudu muset vůbec o nic starat a oni vše zajistí. Službu jsem objednala v červnu a měl se mi po uhrazení první faktury někdo ozvat a domluvit termín kontrol. Spokojeně jsem to pustila z hlavy, když to za mě nyní budou řešit.

Začátkem října, jsem si vzpomněla, že by bylo fajn kontrolu kotle provést. Na moji urgenci mi byl zaslán termín až na úplný konec roku. To mi přišlo, že si ze mě dělají legraci s termínem skoro za tři měsíce, a obratem jsem službu ukončila. Jinými slovy mě dost vytočili. To už jsem jim v té době zaplatila 796 korun. Jenže jak jsem nečetla tu smlouvu, netušila jsem, že jim budu muset zaplatit ještě 398 korun doplatek. Asi jsem této firmě důvěřovala a nečekala chování, které předpokládáte u kdejakých šmejdů.

Začali mi posílat další faktury, které jsem úspěšně ignorovala. Posílali i upomínky, ty vídám denně cizí, tak aspoň jsem jednou měla i vlastní. Až mi nyní začali vyhrožovat zápisem do SOLUSu. Na základě toho jsem usoudila, že nemusím být všude a vyprovokovalo mě to k akci. Zavolala jsem na zákaznickou linku. Řekla jsem jim své a následně s náležitým zvukovým komentářem doplatek uhradila. Škoda, že ten komentář není možné poslat společně s platbou.

Celkově mě tato legrace vyšla na 1194 Kč bez toho, abych obdržela jakékoliv protiplnění. Ano, za blbost se platí a tohle byla ještě snesitelná cena. Třeba kdybych vydržela, tak by vše proběhlo v pořádku, kdo ví. Ale já jsem zákazník a kontrolu jsem chtěla provést před zahájením topné sezóny. Někteří zákazníci jsou zkrátka nároční. Ovšem ať mi nezkouší ještě někdy někdo volat a něco nabízet. A že se mají číst i ty ne tak podstatné smlouvy? No mají, a podrobně.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz