Hlavní obsah

Agáta Hanychová o Soukupovi s Dopitou natočila podcast. Vydělala tím skoro milion a půl

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Kredit: Markéta Hanzlíková / Česká editoriální fotografie / Profimedia

Influencerka Agáta Hanychová má s Ornellou Koktovou jeden z nejúspěšnějších podcastů u nás. Holky drbou, občas něco uvedou na pravou míru a teď přišel čas se také vyjádřit k tomu, co se stalo osudný večer v pražském Suchdole. A vydělalo to balík.

Článek

Podcast Agáta a Ornella show se dlouho na placené platformě držel kolem 6800 předplatitelů, což ženám slušně vydělávalo.

Z holek jsou milionářky

Za odběr jejich kanálu totiž zaplatíte v přepočtu 154 korun a pár haléřů, pochopitelně podle kurzu. Částka je 6 euro. Momentálně jim díky kauze „Dopita vs. Soukup“ přibylo tolik sledujících, že jsou k neděli 29. 9. 2024 na 9 123 odběratelích. To znamená, že jsou dámy na 1 404 942 korun měsíčně, před odečtením poplatků platformě a platbě produkci, která s nimi na podcastu spolupracuje. Holky mají kameramana, vizážistku i střihače.

Na takových číslech už není ani Martin Mikyska alias Mikýř ze Survivoru, který po svém vítězství natočil „Jediný rozhovor v životě“ a rázem byl skoro na 25 tisících sledovatelů. To pak rázem výrazně kleslo a obsah si neudržel takový, aby ho lidi dále odebírali. Momentálně má něco přes 6000 tisíc sledovatelů, což není vůbec malé číslo. Zdá se však, že v poslední době se trochu ztratil, ačkoliv nedávno avizoval novou MÚPI SHOW.

Pořádně se do toho obouvají

Ornella s Agátou jsou šikovné dámy, a tak moc dobře vědí, že železo se musí kout, dokud je žhavé. Na svých Instagramech tak avizovaly, že budou teď přidávat obsah dvakrát týdně a diváci se mají na co těšit. V jejich případě to nijak klamavá reklama není, protože jestli má showbyznys své skandály, stojí v jejich čele obvykle jejich dvě.

Agáta na sebe práskne všechno, a tak v podcastu už uvedla na pravou míru, jak to bylo během nevěry s Prachařem (prý byli nevěrní oba, ale on to lépe skrýval), proč se rozešla se Soukupem (protože se ho bály její děti) nebo myšlenku, že ji Jakub Prachař stále miluje (to zatím zůstalo z jeho strany raději bez komentáře, a vzhledem k tomu, že se rozcházeli opravdu ve zlém, to Agátě nikdo moc nevěří - ale, co my víme). Ornella je v tom, chudák, tak trochu nevinně, jí stačí kontroverzní maminka Monika Binias, nepovedená svatba její sestry Charlotte nebo vztah s Josefem Koktou, který byl dříve bulvárním novinářům trnem v oku. A ačkoliv si spolu prožili velmi těžké časy, Ornella byla v očích mnohých stále zlatokopkou, která si v osmnácti nabrnkla miliardáře. Právě podcast ji v očích veřejnosti očistil a všem spadla brada, když bylo evidentní - wow, ona toho Pepu vážně miluje.

Soutěže o peníze

Na druhou stranu mají dámy v jednom pravdu. Mnozí je sice obviňují, že vydělávají na svých životech a nechávají si platit za drby, ale bulvár si za drby nechává platit vcelku běžně, kupujete si časopis - platíte bulváru, otevřete si online článek, bulvár vydělává. Tak proč by to nemohly dělat ony?

Navíc to dělají vážně dobře, protože například před létem vylosovaly maminku, které daly třicet tisíc na dovolenou s dětmi, teď v září losují každý den jednoho odběratele, kterému dají tisícovku. Klobouček, tenhle marketing funguje organicky naprosto dokonale.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz