Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Dnešní chlapi jsou pohodlní, doma neopraví a svatba jim nic neříká

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Já s vážně omlouvám. Ale kam zmizeli muži, kteří se dokázali postarat o svou ženu i rodinu? Pro které byla partnerka něžným pohlavím, které je třeba chránit? Proč žijeme v době, kdy my ženské si pořád něco dokazujeme?

Článek

Dříve byly povinnosti ve společnosti jasně dané. A nebylo to ideální. Ženy neměly spoustu práv, které jim dnes náleží. Ale nezměnilo se toho příliš?

Zbytečná svatba

Dnešní muži už se ani nehrnou do svatby. Přijde jim zbytečná. Zbytečný papír, zbytečné peníze. Ale není to spíše akt lásky? Vyjádření důvěry a stvrzení slibu, že spolu chceme být napořád?

Čekám na prstýnek už hodně dlouho. Nepřichází. Občas se k tomu dozvím nějaký důvod - většina z toho zní, že přece o nic nejde. Pro mě ano. A v poslední době přemýšlím, zda je to důvod k rozchodu. Ale co když nenajdu muže, který by byl lepší? Vdám se, ale budu nešťastná? Je to řešení? A zasloužím si zahodit svůj sen o svatbě kvůli někomu, kdo si tvrdě stojí za tím, že pro něj je to zbytečné? Ale co já?

Peníze a opravy

Vydělávám víc. Mám lepší vzdělání, ale tím to není. Vždy jsem hledala příležitosti, které neležely na zemi. Sama jsem nabízela své zkušenosti, volala, psala e-maily. Vzniklo z toho hned několik spoluprací, které mi přináší velmi slušné peníze. Jsem vděčná. Jenže…

Abych mohla žít životní standard, který si bez problému můžu dovolit, musím platit i za svého partnera. Například dovolené. Já tam chci jet s ním, chci to s ním sdílet, užít si to. On na to ale nemá. Má svou práci, fixní mzdu, nic nehledá. A když řeknu, že to nezaplatím, tak nepojede. Ale já ho tam přeci chci… Mám zahodit své sny kvůli někomu, kdo evidentně není tak ambiciózní?

A to ani nemluvím o tom, když potřebuju opravit pračku nebo sušičku… Řekne, že neví, co s tím je. O víc se nestará. „Tak se asi bude muset koupit nová,“ hlesne jen. A já jen přemýšlím, kde jsou muži jako byl můj táta. Který opravil vše, byl kotvou všech věcí, které se začaly rozlepovat nebo vypověděly služby. Ach jo!

Proradné sociální sítě

Představuju si to asi takhle. Dřív šel chlap do hospody nebo na tancovačku, kde se mu zalíbila Maruš z vedlejší vesnice, a tak si zaflirtoval, možná užil a vrátil se domů. Je to ideální? Ne. Jenže to se manželka možná nedozvěděla. Já mám před očima denně jeho sociální sítě, kde věnuje svou pozornost ženám spoře oděným, které oplývají lascivním pohledem… Gratuluji. Já takhle nevypadám. Ani zdaleka.

Když mu řeknu, že mi to vadí, udělá z mě hysterku. Už ani nespočítám, kolikrát jsem přišla na to, že si s někým píše. Tvrdí, že mu dávají pocit, že je dobrý. Protože já ho věčně za něco komanduju. A jo, asi má pravdu. Ale není načase, aby tenhle vztah vypadal jinak?

Zdroj: úvaha autorky

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz