Hlavní obsah
Rodina a děti

Je normální, aby se babička koupala ve vaně se svým vnukem?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (AI premium license)

Vnuk Jakub (6) jezdil k babičce opravdu rád, miloval ji. Jenže tchyni Jarmilu (61) napadlo vlézt s ním do společné vany! A to maminku Jakuba rozčílilo doběla. Je normální, aby se babička koupala se svým vnukem?

Článek

Obvykle se s manželem shodneme na tom, co od výchovy chceme, jak chceme našeho syna vést. Své mamince ale neřekne nikdy nic, ta je svatá. Jakuba miluje, na to nemůžu říct vůbec nic. Ale když jsem nedávno zjistila, že se u babičky koupou společně, tak mě to opravdu rozčílilo. Jak je možné, že tohle někomu přijde normální?

Doma nazí nechodíme

Já před svým synem nikdy nahá nechodila. Naposledy viděl má ňadra, když jsem ho kojila, a to striktně do půl roka. Každý to máme jinak, je vlastně jedno, jak kdo k výchově přistoupí, pokud stále jedná podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Mně bylo nepříjemné, abych se doma svlékala, můj muž to také nedělá.

Dokonce jsem zakázala, aby seděl na gauči bez trička, protože mě to rozčiluje. Domov má být místo, kde se chováme slušně a hezky vůči sobě. Byly kvůli tomu hádky, ale už jsme snad našli shodu.

Ať nedělám zbytečné drama

Ale aby Jakub viděl nahou babičku? Já to nechápu. Tchyně má v domě velkou vanu, kde si můžete pustit bublinky. Prý si tam vzali vodní pistole a hráli si na vodní lupiče, nebo něco takového mi říkala. Já jsem vyváděla, co mi síly stačily. A tchyně se tvářila, že je to v pořádku. Doma jsem nastoupila na manžela, proč své matce něco neřekne, že mi to nepřijde normální, pokrčil rameny a řekl mi, ať nedělám zbytečné drama.

Já už ani nechci, aby dával synovi někdo pusinku na rty, přijde mi to nehygienické, natož vlézt do teplé vody s další osobou, která se před tím jistě ani nesprchovala. Vůbec nevím, jak tohle tchyni vysvětlím.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s hlavní aktérkou Andreou Čáslavskou, Praha

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz