Hlavní obsah

Jsem těhotná se švagrem, manžel to neví, přiznává Klára (32)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Kláru by nikdy nenapadlo, že se po deseti letech manželství zase zamiluje. Jenže s Robertem to moc dobře nefungovalo, děti pořád neměli a ona obdivovala švagra Martina, jak krásně se ke svým synům chová. A najednou bylo zaděláno na malér.

Článek

Robert dlouho děti nechtěl, ačkoliv jsem ho prosila snad už i na kolenou. Třicet už mi bylo, kariéra mi stagnovala. Chtěla jsem se někam posunout. Odmítal a já jsem se začala koukat po jiných.

Máme předmanželskou smlouvu

Ne, že bych to snad dělala vědomě, ale přirozeně mě začali zajímat i jiní muži, se kterými by třeba nebylo tak složité založit rodinu. Na druhou stranu, byli jsme sice manželé, a to už deset let, ale jelikož jsme se brali velmi mladí, tchyně mi tehdy nevěřila ani nos mezi očima a celá rodina byla velmi movitá, nechala nám sepsat předmanželskou smlouvu.

Tehdy to pro mě byla sice urážka, ale dnes si říkám, že bych alespoň odešla s čistým stolem a nikdo mě nikdy nemůže osočit, že jsem se vdala pro peníze. Jenže to má malý háček.

Lásce neporučíš

Zamilovala jsem se tehdy - asi před rokem - do našeho švagra Martina. Víte, on byl vážně okouzlující, takový ten typický gentleman, pro rodinu by se rozdal. Často jsem ho Robertově sestře záviděla. Nějakým záhadným způsobem se stalo, že si mě všimnul také a byl z toho tajný románek.

Jenže někdy v té době se Robert rozhodl, že by ty děti opravdu chtěl… A na mě už to bylo pozdě, byla jsem až po uši zblázněná do Martina. A také jsem zjistila, že jsem těhotná. Jenže teď nevím, co mám dělat. Dítě bylo moje vysněné, Martin couvnul hned poté, co jsem se mu s tím svěřila. Prý tím rozbiju rodinu a udělám spoustu lidí nešťastných, žít se mnou nechce. Stále jsem ale vdaná za Roberta a dítě narozené do manželství je „automaticky manžela“. Takže mám mlčet? Ale co, když se to jednou provalí? Nebo mám jít na potrat? Ale bojím se, že už bych nikdy nemohla mít děti…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s autorkou Klárou J.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz