Hlavní obsah

Konečně jsem našla lásku. Ale pak se partner zamiloval do mého otce, říká Nika (30)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Nika (30) toužila po dlouhodobém vztahu skoro deset let. Měla sice pár příležitostných známostí, nikdy ale netrvaly déle jak pár týdnů. Až potkala Dušana (29), který se zdál dokonalý. A ten názor sdíleli i její rodiče.

Článek

„Bylo pro mě důležitý, jak vidí Dušana moji rodiče, protože jsme si byli vždycky velmi blízcí. Když začal s tátou chodit na víno, do kina i na výstavy, tetelila jsem se blahem. Tohle je muž mého života, říkala jsem si už po pár dnech,“ vzpomíná Nika na čas, kdy si ještě myslela, že je vše v pořádku.

Velké překvapení

„Napínat vás nechci, Dušan se do mého otce zamiloval. A můj táta do něj taky. Skrývali mi to ale celých pět měsíců! Alespoň vzhledem od momentu, který popisují, že jim došlo, s kým chtějí být. Často jsem slýchala příběhy, že se partneři zamilovali do tchyní, přišlo mi to peprné, sexy. Do té chvíle, než jsem zažila tohle, co jsem zažila,“ říká Nika.

V podobném šoku byla i její maminka, která nevěděla, že je otec bisexuální. Nakonec vyšlo najevo, že ještě před ní s jedním mužem krátce chodil, vzhledem k době ale nechtěli se svým vztahem vyjít ven. Jeho rodiče by mu to tehdy nikdy neodpustili, byli velmi striktní a konzervativní.

Jako by na toho pravého čekal celý život…

„Trvalo mi dlouho, než jsem to tátovi vůbec odpustila. Než jsem byla schopná pozvat je oba na Vánoce, oslavu narozenin. Pořád mi přijde zvláštní, když je spolu potkám. Ale copak mu můžu bránit v lásce?“ je Nika upřímná.

„Sama jsem toho pravého ještě nenašla a pořád čekám, až potkám někoho, kdo za to bude stát. Někoho, kdo mi dá celý svět, kdo mě bude milovat. Tak snad někdy…“

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Nikou F. (30), Kladno

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz