Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel se zamiloval do kamarádky naší nezletilé dcery, přiznává Jitka (42)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Jitku I. (42) nikdy nenapadlo, že manželství s Davidem (44) může skončit. Vychovávali spolu dceru Emu (17) a syna Jakuba (11). Jenže jednoho dne zůstala Jitka v němém úžasu. David měl jinou ženu.

Článek

Vždy jsem si přála manželství na celý život. A bláhově jsem si myslela, že po 22 letech se už nemůže nic pokazit. Jenže právě tehdy se David zamiloval do kamarádky naší dcery. Dívka, která byla teprve na střední, dokonce velmi rychle s mým mužem otěhotněla. Bylo jí jen 17 let. Moje noční můra se stávala skutečností.

Naše manželství bylo krásné

Přesto jsem si nemyslela, že David odejde. Budu znít asi zle, ale doufala jsem, že slečna sebere rozum a půjde na potrat. Vždyť jsem byla svému muži oporou ve chvílích, kdy nemohl dále. Kdy měl rakovinu jako velmi mladý muž. Tehdy překvapený, zaskočený životem. Jenže, když se chlap zblázní, nevidí a neslyší.

Nemohla jsem pochopit, že tolik ztratí hlavu pro mladou dívku. Tereza byla nádherná, ale vždy pro mě byla dítě - však je to nejlepší kamarádky naší Emy už spoustu let! Tolikrát u nás spala, říkala jsem si, co asi probíhalo, když jsem doma nebyla. To vás pochopitelně napadne. Ale David se dušoval, že jiskra přeskočila teprve nedávno a Tereza otěhotněla po jejich první společné noci. I tak to šíleně bolí…

Prohrála jsem

Ani nevím, kdo byl v šoku víc. Jestli já nebo Ema. Ta s tátou okamžitě přestala mluvit a tvrdí, že mu nikdy neodpustí. Pochopitelně si to ve škole dost slízla, Tereza se totiž starším partnerem chlubila. Navíc nejsme chudí, vždy jsme měli dost, hezký dům a hezké auto - Ema často vypráví, že Tereza ve škole říká, že klofla boháče.

Její rodiče jsou s tím překvapivě v pohodě a teď si hledají společný byt, za pár měsíců jí bude 18 a bude plnoletá. Asi budou i dítě vychovávat spolu. A mě čeká rozvod. Nějak ale nemůžu překousnout, co se stalo. Zapomenu někdy? Nebo najdu alespoň lásku?

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Jitkou I.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz