Hlavní obsah

Manželka mého milence mi nabídla, že budeme žít společně, říká Sandra (31)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Když se Sandra do Jirky zamilovala, věděla, že má partnerku. Jasně, že celou dobu doufala, že nakonec to bude právě ona, kdo zvítězí v souboji o jeho srdce. Nabídlo se však trochu jiné - a vskutku netradiční řešení.

Článek

Jirka byl přesně ten typ člověka, po kterém toužily všechny ženy v mém okolí. Byl to frajírek, drahé auto, úspěšný podnikatel. A věděl to o sobě. Takže se v jeho blízkosti každou chvíli objevila jiná, ačkoliv on sám měl oficiálně jen jednu přítelkyni Petru. Všichni se jí za zády smáli.

Zapřel mi, že se oženil

Byla jsem o dost mladší, když jsem si s ním začínala, a tak mi vlastně přišlo vzrušující se před jeho přítelkyní skrývat. Tvrdil, že ji opustí. Že budeme spolu. Víte, jak dlouho jsem mu věřila? Skoro 10 let. Tehdy už se mě rodina ptala, proč někoho nemám. Babička se mě opatrně ptala, jestli se mi nelíbí holky. Děda smutnil, že se mé svatby nedožije. A já pořád čekala na Jirku, který měl pokaždé jiný důvod, proč teď ještě svou Petru opustit nemůže.

Jenže Jirka měl tehdy zcela jiné plány, o kterých mi neřekl. Petru si totiž už tři roky zpátky vzal, což jsem nevěděla, protože mi to prostě nikdo z jeho okolí neřekl. Jak by mohl, nikdo mě neznal, on sociální sítě neměl… Když si pořídil barák, jednoho dne mě zkrátka napadlo se podívat do katastru nemovitostí. A tam jsem zjistila, že nejen, že patří celý Petře, ale ještě má jeho příjmení. Fakt, že by se přejmenovala jen tak pro zábavu, se zdál dost absurdní sám o sobě.

Nabídla mi, ať se nastěhuji

Ten den, kdy jsem to zjistila, jsem mu to vyfotila a poslala na Whatsapp. Začal se šíleně rozčilovat, prý jsem stíhačka. Nepotvrdil to, nevyvrátil. Zhroutil se mi svět. A pak bylo najednou pár měsíců ticho. Když se ozval, začali jsme se vídat znovu, spadla jsem do toho po hlavě. Byla jsem zamilovaná. Jenže jeho manželka na to tehdy přišla. Už ani nevím jak, snad jsem poslala nějakou zprávu, kterou viděla a dala si to dohromady.

Jirka jí přiznal jen tolik, aby ukojil její zvědavost, ona ale překvapila - nabídla mi, abych se k nim nastěhovala a sdíleli jsme stejnou domácnost. Prý ona bude bydlet s ním v ložnici, já dostanu svůj pokoj. Můžeme si prý užít báječné chvíle, které jsme si evidentně stejně užívali bez ní. Mě to naprosto šokovalo, ale podle mé kamarádky je dneska takový způsob žití už normální… Teď přemýšlím, zda to zkusit. Možná, že bych ho nakonec přesvědčila, aby zůstal jen můj.

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru se Sandrou U.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz