Hlavní obsah
Rodina a děti

Nechci, aby s námi děti partnera jezdily na dovolenou. Mají přece maminku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Když se Adéla (24) zamilovala do nového manažera Jakuba, netušila, že má ženu a děti. Větám, že se rozvede, nevěřila. Jenže on to udělal. Snad si ale mladá žena ani neuvědomila, že se z ní stane macecha pro dva předškoláky.

Článek

Ačkoliv totiž Jakub rodinu opustil, své děti nadevše miloval. Jelikož si vydělal dost, podporoval také finančně svou bývalou ženu, aby nestrádala. To Adélu vytáčelo. I když největším problémem byly zkrátka společné dovolené.

Partner má málo času

„On si Kuba toho volna za rok moc nevezme, v tomhle je to s ním hrozné. Ale když už ano, tak nakoupí letenky - a letíme všichni k moři. A když říkám všichni, myslím i Lucku s Markem,“ vzpomene Jakubovy děti. Ty ještě chodí do školky, a tak je s nimi zkrátka práce.

Občas jsou neukáznění, protivní, rozčilují se kvůli maličkostem. Věci, které by ostřílenou maminku už dávno nerozházely. Jenže Adéla to vidí jinak. „Já je mám samozřejmě svým způsobem ráda, ale já úplně slavím, když odjedou zpátky k mámě. Navíc, proč s námi musí jezdit na každou dovolenou? Já jsem s Kubou nikde sama nebyla, ještě ani jednou. Děti mají přece taky mámu, tak ať je někam vezme,“ říká Adéla, která nepředpokládala, že bude ve svém věku někomu dělat nevlastní mámu.

Neshody ve výchově

„Stejně, když něco řeknu proti nim, tak si vyslechnu, že jsem ještě mladá a nemůžu to pochopit. Ale to je věčně něco - telefon u jídla, třeba. Já s tím prostě nesouhlasím. Proč by mělo mít malé dítě puštěnou u jídla pohádku? Proč jim Kuba dovolí sladkosti po večeři? Já sladký nejím vůbec, nechci vypadat jako ta jejich máma. Vlastně nevím, co se na ní Kubovi líbilo,“ neskrývá své rozhořčení.

Není překvapením, že právě s bývalou ženou svého partnera nemá Adéla dobré vztahy. „Navíc nechápu, proč musí téhle dávat měsíčně peníze. To si je neumí vydělat sama? Přijde mi to nefér, když ona dostává měsíčně pro sebe navíc kapesné, proč ho nemůžu dostávat i já? Když jsem se na to jednou zeptala, Kuba se jen pousmál, pohladil mě po vlasech a šel do jiné místnosti,“ upozorňuje na neshody, které u nich v poslední době převládají. Zda to zvládnou, teď Adéla neví. Představa, že celý život řeší jen cizí děti, to je její noční můra…

Zdroj: rozhovor s Adélou J.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz