Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Po narození dcery si našel milenku. Kvůli porodu o mě už nestojí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Když se Petře a Martinovi narodila dcera, byli šťastní. Na dítě si počkali několik let. Jenže partner stále myslí na to, co spolu zažili u porodu.

Článek

Změna je ale složitá. Jenže Martin ji začal řešit po svém. Začal si užívat se svou dlouholetou kamarádkou, a navíc se s tím doma ani moc netajil. Prý na to má právo po tom, co v porodnici viděl. Často narážel na to, že jeho žena měla velmi složitý a komplikovaný porod, a zážitky ze sálu tak nebyly nejrůžovější. Ale měli zdravé dítě, není to nakonec to hlavní? Asi ne pro každého.

Starala se o sebe, jak nejlépe mohla

„Šestinedělí byla u nás doma vlastně zívačka. Byla jsem za to moc vděčná, chodila jsem často lesem na procházku, nemusela jsem pracovat. Pro člověka, který donedávna pracoval v supermarketu na směny, to byl splněný sen. Nikdy jsem takovou pohodu nezažila,“ vzpomíná Petra na začátky s malou dceru. To, že byla v absolutním klidu, jí dávalo čas i na péči o sebe. Vždy se chtěla líbit.

A tak si čas od času došla ke kadeřnici, na nehty, začala pravidelně cvičit. Myslela si, že dělá dost na to, aby se Martinovi pořád líbila. Jenže jednou zahlédla jeho telefon, kde si vyměňoval poměrně žhavé zprávy se svou kamarádkou. Přišla šílená hádka, při které padala ostrá slova a Petře se po obličeji kutálely slzy jako hrachy. Martin mě totiž pocit, že má na něco takového právo!

Není to fér

„Začal mi vysvětlovat, že se během porodu podíval dolů a od té doby na mě nemůže ani pomyslet. Prý to bylo nechutné,“ pláče Petra. „Jak to může říct? Porodila jsem mu zdravou dceru, bylo to tak těžké, tolik to bolelo. A on se na mě nemůže podívat? Jakou práci měl s tím dítětem on, že si na pár minut užil?“ rozhořčila se.

Podle Petry tohle není fér, Martin chce ale s rodinou zůstat. Živí je, stará se o ně, jen si chce ponechat na milostné chvilky někoho jiného…

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Petrou M.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz