Hlavní obsah
Finance

Půjčila jsem si peníze na telefon i dovolenou. Teď jsem zoufalá a nevím, jak dál

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Když jsem začala pracovat ve své první práci, připadala jsem si najednou jako boháč. Kdo vám dá měsíčně tolik peněz na útratu? Třicet hrubého byl pro mě splněný sen.

Článek

Chtěla jsem tehdy nový telefon, ten dobrý, jako všichni ostatní. Abych na něj nemusela čekat, vzala jsem si ho na splátky. Tisícovka měsíčně, to ani nepoznám. Nebyl to problém, žádné závazky jsem neměla.

Zrádná kreditní karta

Úvěrová společnost mi k tomu velkoryse poskytla i kreditní kartu, kde jsem mohla čerpat až 44 tisíc. Přišlo mi to skvělé, protože se mi ty peníze hodily na dovolenou. Přečetla jsem si v podmínkách, že můžu splácet jen 1500 Kč. A tak jsem si dobře spočítala, že takhle bych na to šetřila opravdu dlouho. A zaplatila první last minute do Egypta s přítelem.

Užili jsme si to, byla to paráda. Když mi přišel první měsíc výpis, platila jsem, jak jsem měla. Jenže občas se stalo, že jsem potřebovala nějaké peníze navíc, a tak jsem je znovu vybrala z kreditní karty. A dostala jsem se do začarovaného kruhu.

Nevím, jak dál

To, co jsem měsíčně vydělala, mi přestalo na denní fungování stačit. Tak jsem si každý měsíc začala brát z karty, pak to tam vracela. Odešla nám pračka, vzali jsme si jí na splátky a jiná společnost nám otevřela další kreditní kartu. Zase jsem jí zvládla vybrat na každodenní potřeby.

Marně teď tápu, jak dál.. Skoro 3/4 výplaty mi odchází na splátky a já nevydělávám na nic jiného. Proč jsem tehdy byla tak hloupá? Na těch kartkách je takový úrok, že to snad nikdy ani nesplatím…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz