Hlavní obsah
Umění a zábava

Seriál ZOO se vrací jen na chvilku. Těhotná Sid a falešné scény Burešové, které se točily už na jaře

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto (licence zakoupena)

Diváci mohou jásat, seriál ZOO se vrací! Bude ale zamotaný, plný nových událostí a také scén, které jsou dávno předtočené. Hlavní hvězda Eva Burešová totiž nenatáčí seriál už od dubna a přála si zmizet z televizních obrazovek.

Článek

Diváky čeká na podzim dějová linka, po které dlouho volali - Sid bude s Haďákem těhotná a dojde hned na několik dojemných okamžiků. Tvůrci totiž slibují, že se bude konat rovnou šest svateb. Kdo by to mohl být?

Natěšený Haďák

Novou životní roli bude Haďák vítat s nadšením, dítě s Aničkou si dlouho přál. Sice párkrát prokáže přehnanou opatrnost a pomalu jí nedovolí se ani zvednout z postele, ale nakonec by z toho mohla být první svatba. Jako muž mnoha zásad pochopitelně bude chtít dokázat, že právě on je tím pravým se vším všudy.

Prstýnek dlouho už schovává také fotograf Filip Janda, který touží po milované Viky Janečkové. Jenže ta jiskru se soudcem Petrem Křížem stále neztratila a zdá se, že by se ani nebránila se k němu vrátit a začít tam, kde skončili.

Další svatba by mohla proběhnout mezi Julií a také uklízečkou Petrou, která našla lásku u Lubora Brázdy. Ale kdo bude další?

Burešová má dotočeno

Objevily se také spekulace, že seriál bude pokračovat jako mýdlová opera. Zatím to ale Prima nepotvrdila a zdá se, že pokud k tomu opravdu dojde, hlavní hvězda Eva Burešová bude chybět.

„Já nevím, co se to píše, co se to vymýšlí. Ale ne. Já se nevracím. Moje role dotočila do posledního dílu Zoo. Ještě tam moje postava bude, ale já to dotočila v dubnu. Já mám roční pauzu od seriálů. Nějaké nabídky jsou. Mám se kam vracet, mám kam nastoupit, ale zatím to je tak, že se nikam nevracím. Bylo by divné, kdybych odešla v dubnu a v září se chtěla vrátit,“ řekla pro VipStar.cz.

Uvidíme, kolik dílů ještě diváky čeká a zda seriál ZOO bude i poté pokračovat. Na sociálních sítích se nedávno od herců objevily fotky, kde produkce už bourá ateliéry. Tak co je tady vlastně v plánu?

Zdroj: FTV Prima, Instagram

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz