Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Už roky udržuju vztah s nejlepším kamarádem svého přítele. Teď jsem v patové situaci, říká Iva (27)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Když se Iva zamilovala do největšího frajera široko daleko, mělo to jednu vadu - měla už partnera, který byl shodou okolností nejlepším kamarádem jejího nového vyvoleného. Jenže to jim ve vášnivém románku ani zdaleka nezabránilo.

Článek

Pamatuju si to jako dnes. Napsala jsem si na Instagram, že se nudím a ozval se mi Jirka, nejlepší kamarád mého přítele. Prý, jestli bych s ním nechtěla jít na kafe. Něco mi říkalo, že tohle by se Roman zkrátka neměl dozvědět. Vyváděl by a není na tom nic špatného - nebo ano?

Ty dva se nedají porovnávat

Jiskra přeskočila takřka okamžitě, nedalo se s tím nic dělat. Byla jsem jím tak fascinovaná, byl to muž mých snů. Měl nádherné tělo, úsměv, charisma. Byl úspěšný, měl peníze, drahé auto - na první pohled muž, za kterým se otočí každá žena.

Roman byl oproti němu studentík, který měl hluboko do kapsy a snažil se každou chvíli rozjet nějaké podnikání. Bylo to vlastně roztomilé, kdyby nám to tehdy neznemožnilo bydlet společně nebo něco budovat. Byl zvyklý všechny své peníze utratit a nakoupit za ně materiál, pronajmout novou prodejnu nebo si koupit auto, které potřeboval kvůli letnímu stánku zmrzliny. Ano, i v tom se jednou snažil podnikat.

Slíbil mi, že odejde

Nebudu vám lhát, časem to začalo být vlastně otravné. Tolik snahy a k ničemu. Chtěla jsem vedle sebe muže, o kterého se můžu opřít. Toužila jsem po stabilitě. Do Jirky jsem se zamilovala až po uši a myslela si, že teď budeme konečně spolu. Ale to jsem se velmi mýlila.

Měl totiž přítelkyni, kterou - jak se později ukázalo - nehodlal jen tak opustit. Obvykle své důvody měnil zhruba po týdnu. Byla nemocná, měla toho hodně v práci, neměla kde bydlet. Jednou mi dokonce tvrdil, že o mě ví a schvaluje mě. Jaké bylo mé překvapení, když to byla celé lež. A já teď přemýšlím, zda jí to mám vše říct. Docílím toho, aby byl konečně se mnou? S Romanem jsem se ještě nerozešla, bojím se, že udělám chybu a přijdu o oba. A o všechno…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz