Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Vím, že svého manžela už nemiluji. Opustit ho ale nemůžu kvůli psovi, říká Petra (52)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (premium license)

Petra U. žije vedle Vaška, který je zkrátka svůj. Na manželství mu moc nezáleží, zvykl si akorát tak na komfort, který mu přináší. A ačkoliv by si půvabná žena tolik přála odejít, nemůže. Nechce ublížit jejich milovanému psovi, který je nemocný.

Článek

My jsme si Berta pořizovali před deseti lety, když bylo u nás doma vše zalité sluncem. Děti akorát odrostly, měly jsme na sebe dost času. Bylo to báječné období. Vlastně ani nevím, co se změnilo.

Hádky kvůli penězům

Možná, když Bert začal být nemocný, bylo toho hodně. Nejen psychicky, ale také finančně. Pracuju jako asistentka ředitele, ale miliony nevydělávám. Vašek má dobrou práci i dobré peníze, ale zase nikdy nebyl příliš štědrý. To je začarovaný kruh.

Několikrát jsem se o tom s ním snažila mluvit, ale to je marné. Většinu času jen sedí na terase, a kouká do mobilu. Možná někoho má, možná si s někým píše. To už mě netrápí. Jenže ačkoliv cítím, že už s ním dávno nejsem šťastná, prostě nemůžu odejít.

Náš pes je nemocný

Bert už má svůj věk, nemůže na nohy a potřebuje léky. Jeho nemoc už trvá několik měsíců, musíme mu pomáhat na nohy, zvedat ho. Potřebuje nás. A je zvyklý jak na mně, tak na Vaška. Vlastně si nedovedu představit, že bych mu skoro na konci života měla udělat to, že mu odvedu jednoho z páníčků.

Není jeho štěstí teď zkrátka důležitější než to moje? Když to vydržím, budu si vždycky říkat, že jsem pro něj udělala maximum, že dožil v klidu… Jsem nešťastná, ale já to zvládnu, Bert nás potřebuje!

Zdroj: autorka vycházela z rozhovoru s Petrou U.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz