Hlavní obsah

Za co všichni tolik utrácíte? Na jídlo mi stačí měsíčně tři tisíce, a ještě ušetřím

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Freepik (AI premium license)

Nedávno zarazila Veroniku J. (25) diskuze na internetu, kde se lidé předháněli, kolik desítek tisíc měsíčně utratí za jídlo. To mladé ženě přišlo naprosto absurdní. Jí samotné totiž stačí jen zlomek toho, o čem se tam bavili ostatní!

Článek

Nedávno se - omlouvám se - zejména Pražáci předháněli v jedné internetové diskuzi v tom, kdo z nich utratí více za jídlo. Jeden psal, že ho to stojí tak 20 tisíc, protože hodně cvičí a potřebuje spoustu masa.

Pražská donáška jídla vyjde pořádně draho

Další dáma psala, že jako tříčlenná rodina potřebují skoro 25 tisíc, protože kupují spoustu ovoce a zeleniny pro dítě. To také pochopím. Pak už to ale byla jen přehlídka líných mileniálů, kteří si neuvaří ani volské oko.

Jak je možné, že si někdo vůbec může dovolit třicet tisíc za donáškovou službu měsíce? Je tak těžké uvařit si normální jídlo doma, abyste věděli, co v něm vlastně je a zda je nutričně vyvážené?

Stačí mi málo

Já mám na jídlo měsíčně tři tisíce, a ještě z toho ušetřím. Nejím sice maso, ale nepřijde mi, že bych nějak strádala, i si občas dopřeju a koupím si nějaké křupky nebo čokoládu. Zkrátka se snažím žít skromně, a tohle k tomu patří.

Představa, že dám za jídlo třicet tisíc? To by byla celá moje výplata, tohle je pro mě prostě úplný nesmysl. Vůbec nechápu, jak někdo může uvažovat tak, že měsíčně vyhodí tolik peněz.

Zdroj: autorka text sepsala podle vyprávění Veroniky J.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz