Článek
Když mladí lidé utvoří pár a rozhodnou se míti nějaké potomky, tak to pak pro ně znamená hodně starostí a úsilí aby dostáli svým povinnostem. Těmi povinnostmi myslím to, že většina rodičů chce aby jejich děti byli úspěšné ve škole i v životě. U žáků i studentů je nejdůležitější věc to aby žáci i studenti měli zájem o to co se učí. Rodiče je vždy do učení tlačí aby se také mohli ve společnosti pochlubit jak jsou jejich děti úspěšné. O hodnocení žáků a studentů pak rozhodují učitelé, kteří na základní škole používají klasifikaci číselnou, která na střední škole a na vysoké škole či univerzitě je nahrazena klasifikací slovní. Ten zvyk mluvit o hodnocení číselné se pak v řeči používá i na vyšších stupních. To hodnocení však nemůže být absolutní což si rodiče neuvědomují, je tedy jen částečné a není dobré tomu hodnocení dávat větší váhu. Většinou až na vysoké škole či univerzitě se ukáže co v kom je. Profesoři zde používají slovní hodnocení tak jak se jim to libí. Rodiče by si měli uvědomit, že jejich děti, které studují na univerzitách jsou brány jako dospělí lidé. Profesoři dávají výklad učební látky a dál je to na studentovi aby si ji osvojil. Praxe je jednoznačná, kdo se nechá vyhodit tak jej vyhodí, zde není žádné milosrdenství. Kdo se proviní jinak, tak mu nedovolí skončit studium. Tohle ale rodiče vůbec netuší, zvláště když sami na univerzitě nestudovali. Je to tvrdá příprava na život, kde se však absolventi musí dál vzdělávat a rvát se aby v životě nějak obstáli. Na našich vysokých školách nebo univerzitách bývá výpadek studentů ze studia kolem 66 %. Na špičkových Britských univerzitách bývá výpadek studentů ze studia cca 0,9 %. To je dáno velmi přísným výběrem studentů při přijímacím řízení. To co však tím přísným výběrem studentů profesoři v Británii hledají je přirozený intelekt, ovšem přijmou i jiné studenty, protože lidí s přirozeným intelektem je velmi málo.