Hlavní obsah
Finance

Tak jsem se „dočkala“

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

To je krása

Také jsem se dočkala, že mi zavolali.

Článek

Tak jsem se dočkala, že mi také někdo zavolal, že musím s penězi nějak naložit. Pořád jsem si říkala, všem volají a mne vynechali? To asi proto, že mám na účtu málo peněz. Volající mi sdělil, prý, že jsem před pěti lety investovala na nějaký účet, nějakou měnu, co já vím, a že ten účet je nefunkční a že je potřeba ho obnovit, abych o ten vklad nepřišla. Zlatý člověk!

No konečně, tak jsem zajásala, proč ne, ať si dotyčný myslí, že udělá terno. Zeptala jsem se, jak to, že ale o tom nic nevím, že bych si něco takového kdysi zřídila a možná i pamatovala. Dotyčný mi jemně naznačil, že jsem na to asi zapomněla a že je, jak říká, potřeba to napravit. Pravda, trochu špatně jsem mu rozuměla, neb hovořil asi ruským přízvukem, ale snažila jsem se, seč jsem mohla ho nezklamat, a tak jsem z něj pořád tahala informace ohledně účtu.

Začal být nervozní, asi z nevýsledku, a pěkně naštvaně se mne zeptal, co od něj vlastně chci. Tak jsem mu řekla, že jsem já mu nevolala, ale že mi volal on, tak že asi něco chce. Takže, aby to nebylo takové to Pes jitrničku sežral… Sdělila jsem mu, že žádný účet nemám, peníze, co mám, schovávám do psí boudy a ať z lidí nedělá blbce a že ten telefon okamžitě hlásím Policii ČR, což jsem následně i udělala.

Za dva dny přišla domů dcera a říká, tak se na mne také dostalo, zavolal mi nějaký vykuk a začal s obehranou písničkou, že můj účet u ČSOB je napadený atd, řekla jsem mu, ať to na mne nezkouší, že přímo pracuji v bance ČSOB. Řekl - aha - a zavěsil. Takže moje rada zní, jak říká Halina Pawlovská, řekněte, že děláte v bance, a uvidíte, třeba vám také řeknou: „Aha.“ A zavěsí. A snad ušetříte. Akorát pořád nevím, jak dokáží narazit na ty, co mají na účtech vysoké sumy peněz, které dlouho šetřili a pak se nechají doběhnout díky telefonátu. Jsem taky stará, důchod nevelký, ale abych se o něj nechala obrat, i o zbytek peněz, co mám, tak to si dávám sakra pozor. Když něco nevím, do banky si zavolám nebo dojdu. Určitě ne, aby mi volala „banka“.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz