Hlavní obsah
Móda a trendy

Když si chci připadat sexy, obleču si harémky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Kyson Dana / Unsplash

Harémové kalhoty pochází z Orientu a lze je pořídit v mnoha krásných vzorech

S manželem jsme vždycky rádi cestovali, hlavně po kempech. Spali jsme rádi ve stanu, ze začátku jsme spali i jen tak v autě.

Článek

Před jednou takovou naší dovolenou jsem si u Vietnamců pořídila svoje první takzvané harémky. Nebo chcete-li turecké kalhoty, aladinky, sultánky nebo taky jak je známe všichni - klasické nasrávačky. Přišly mi jako nejpohodlnější kus oděvu na kempování a válení se různě v trávě. A vlastně mi přijdou super na všechno, líbí se mi na nich ten pocit svobody.

Nedávno jsem ty samé kalhoty vyhrabala z útrob skříně a oblékla je na sebe nedlouho po porodu. Na dobu po porodu jsou ty kalhoty ideální, jsou strašně pohodlné, a tak nějak všechno zakryjí.

Když mě v nich uviděl můj muž, rozzářily se mu oči, na tváři zahrál nadšený úsměv a hned mě chválil, jak mi to sluší. Moc často se takhle netváří, takže mě šokovalo, že zrovna tento kus oděvu v něm vyvolal takovou bouřlivou reakci.

Takže zatímco některé ženy se musí soukat do upnutých sukní, kalhot nebo sexy prádla, mně stačí na sebe hodit ten nejpytlovitější hadr.

Jsem to ale šťastná žena!

Manžel by mě nejspíš nejradši navlékl i do jiných zvláštních věci, například batikovaných trik a jiných divokých vzorů. Tak hlavně, že mi v tom bude pohodlně.

Brzy si plánuji koupit nové nasrávačky, protože ty co mám, už toho mají hodně za sebou a navíc jsou vyrobeny z nějakého podivného materiálu. Manžel se vyjádřil, že by si rád taky nějaké pořídil, že to musí být strašně pohodlné. Myslím, že až si je budu pořizovat, jedny mu přihodím. Pravděpodobně se pak šťastni ruku v ruce rozběhneme bosí vstříc západu slunce…

Anketa

Líbí se vám nasrávačky
Ano
0 %
Ne
100 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovali 3 čtenáři.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz