Hlavní obsah

Inaugurační projev Andreje Babiše

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Jak se vám líbil „nudný“ projev nového prezidenta? A vážně byste chtěli ve Vladislavském sále slyšet jeho rivala?

Článek

"Čau lidi! Tak já jsem to dokázal a teď jsem tady prezident.

Budem všeci jako jedna velká firma a já vám řeknu, jak vás budu řídit. Hlavně tý, co mě volili, to teď maji dobrý, protože já vám všem řeknu, jak zařídíme motýle a kdy přijede Macron. Už jsem mu dneska ráno v 5 volal, asi měl těžkou noc z tých stávkujících, co nechtějí do důchodu už v 64 letech. To já bych vás poslal i dřív, jen mi to ta podvodná pětikolka s Fialou nechce povolit, ale já je teď odvolám a se Schillerovou a Havlíčkem uděláme ráj na zemi. Jo i v Ostravě, i když nám to tam chtěli Macura s Vondrákem zkazit. A bude pivo za 10 korun, jen co si koupím Budvar…

A chleba bude za 20, ale až po dalších sklizních. Auta už nebudem potřebovat na naftu ani na elektro, každý vyfasuje šlapací a to hento zahýbem s tou obezitou, každý sa potřebuje hýbat, koukněte na mě, od voleb jsem shodil už 5 kilo!

Abysme podpořili tu porodnost, budem každé rodině, co bude mít 5 dětí, zadarmo dávat poukazy na Čapí hnízdo k surikatám. A kdo bude mít dětí 8, dostane tam pro ně i kuřecí řízek. Ale jen rodiče, co budou mít EET!

A na Hrad jsem pozval i Čaputovou, ale prý musela rychle do Tater, se jim to tam rozpadá, asi ta lanovka na Lomický štít, tak jí tam pošlem na pomoc naše odborníky, Mára už je na cestě.

Tak sa majtě a nezapoměňte dojít na Velikonoce! Vráťa tady zařídí hradní program, že vás všechny přejde zrak i sluch. I borovičky prý naveze, tak si aspoň připijem…

Tak čau a nezapoměňte mi dát lajk!

Váš prezident Andrej…"

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz