Hlavní obsah

Dcera si našla brigádu, jak jsem po ní chtěla. Jenže v erotickém průmyslu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Když dcera přišla s oznámením, že si našla brigádu, byla jsem štěstím bez sebe. Možná bych raději nevěděla, kde začala pracovat.

Článek

Moje devatenáctiletá dcera dodělala maturitu a nějak se neměla k tomu, aby si podala přihlášku na vysokou školu. Řekla jsem si, že ji do ničeho nebudu nutit, ale pokud nebude pokračovat ve studiu, chtěla jsem, aby šla pracovat.

Stále byla někde venku a práce v nedohlednu. Nezbývalo nic jiného, než si s ní o tom promluvit a v klidu. Sedly jsme si, začala jsem s přednáškou a ona ani nepípla. Myslela jsem si, že si to vše uvědomuje. Cítila jsem, že potřebuje, abych ji trochu nasměrovala. Jenže po tom, co jsem domluvila, na mě jen koukala a usmívala se.

Nechápala jsem, ale poté začala přednášku ona. Řekla mi, že už pracuje, ale jenom mi to neřekla. Byla jsem příjemně překvapená a pochválila jsem ji, protože jsem si myslela, že bude těžké ji donutit do práce. Bohužel jsem totiž zanedbala část výchovy a doslova jsem jí koupila vše, co chtěla. Jakmile mi došlo, že to byla chyba, bála jsem se, že po mě bude chtít, abych ji živila, i když už nebude ve škole.

Trochu jiný obor, než jsem čekala

Z počátku trochu mlžila a řekla mi, že pracuje a vydělá si celkem dost, ale že by mě nerada zklamala. To jsem vůbec nechápala a řekla jsem jí, že to v žádném případě. Pak jsem ale vše pochopila, věděla, že se mi nebude líbit typ brigády.

Řekla mi, že fotí erotické fotky a ty prodává. A že dostala ještě lépe placenou nabídku. Udělalo se mi špatně, když mi to řekla. To by mě v životě nenapadlo, že by šla dělat něco takového. Snažila jsem se jí vysvětlit, že to pro ní není nic dobrého a pokud to přestane dělat, ráda jí budu přispívat, když si najde normální brigádu, klidně za málo peněz.

Odvětila ale, že jí to baví a že se v tom chce dostat vysoko. Vím, že se řítí do neznáma a že tohle nedopadne dobře. Už se se mnou o tom dál nechtěla bavit a já jen doufám, že na ni někde nenarazím na internetu. To poslední, co chci, je vidět moji dcerou nahou a při intimních aktivitách. Přiznávám, že teď nevím, co dělat a jak ji z toho dostat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz