Článek
A přinese to i první omezení. „Konkrétně se jedná o zjednosměrnění ulice Sportovců podél zdi Sletiště. V úseku od přejezdu po kruháč, tedy směr Bezručova – Františka Klose,“ potvrdil ředitel sekce společnosti Eurovia Jaroslav Bašta.
Důvodem je stavba zdi, která bude zajišťovat rozšíření trati pro dvě koleje v této části města. „Zeď povede podél ulice Sportovců ve spodní části a musíme provést pažení tak, abychom mohli zeď vybudovat,“ doplnil Jaroslav Bašta. Současně stavaři zaberou i malou část parkoviště u Sletiště.
Už o pár dnů později pak začnou práce na Ostrovci. Od 23. března začnou technici vypouštět horkovod tak, aby mohli demontovat izolaci. Následně od 1. dubna přeruší horkovod v úseku podél ulice Závišova. Kompletní informace a aktuality ze stavby zveřejňuje její dodavatel na zvláštním webu: https://kladno-ostrovec.cz
Od 1. července vypukne velká výluka. Napřed úplná mezi Prahou, Kladnem a Kladnem Ostrovcem. Ta bude trvat 21 dní a následně bude pokračovat dalších 13 měsíců výluka Kladno - Kladno Ostrovec
Nejviditelnější je ovšem stavební ruch na kladenském nádraží. Zde už musejí s omezením počítat i samotní cestující. „Zahájili jsme práce na podchodu. Na nejvzdálenější části od výpravní budovy provádíme práce tak, abychom mohli začít budovat podchod pod budoucí třetí nástupiště. Současně máme hotové základy pro budoucí technologickou budovu, kam se do budoucna přesunou výpravčí,“ dodává ředitel sekce dodavatele stavby.
Vlaky budou jezdit podle stabilních řádů až do začátku prázdnin. „Od 1. července vypukne velká výluka. Napřed úplná mezi Prahou, Kladnem a Kladnem Ostrovcem. Ta bude trvat 21 dní a následně bude pokračovat dalších 13 měsíců výluka Kladno - Kladno Ostrovec tak, abychom my mohli zrekonstruovat a zdvoukolejnit celou trať mezi Kladnem a Kladnem – Ostrovcem,“ upřesnil Jaroslav Bašta. Součástí rozsáhlého projektu jsou kromě samotných kolejí i zásadní rekonstrukce nádraží a zastávek, ale i třeba zcela nový podchod, který spojí Sletiště, parkoviště a areál zimního stadionu.