Hlavní obsah

Ergonomickou myš si v obchodě nevyzkoušíte. Je zabalená.

Foto: Pexels

Myslíte si, že když se vydáte do prodejny, budete spolehlivě obslouženi? Omyl.

Článek

Vydali jsme se na nákup ergonomické myši a jenom jsme zírali, jak dneska probíhá přímý prodej. Myší tam měli opravdu hodně, však je to obchod s všemožnou elektronikou. Byli jsme v obchodě sami, plus 4 prodavači. Pár zákazníků zrovna opouštělo obchod s úspěšným nákupem.

Po nějaké chvíli jsme vyzvedli prodavače u pultu, protože sic sami na celé velké ploše obchodu, nikdo si nás moc nevšímal. Prohlíželi jsme si myši k PC. Ty klasické byly vybalené v mnoha variantách a mohli jsme si je i vyzkoušet. Ovšem my jsme zrovna chtěli tu ergonomickou. Taky jich měli hodně na výběr, ale všechny vzorně zabalené, zatavené do plastového obalu. Chtěli jsme od prodavače, aby jednu vybalil a my si ji mohli vyzkoušet. To jsme nepochodili. Prý se to nesmí vybalovat. Ale máme si ji vyzkoušet přes ten průhledný obal, koupit ji, vybalit a když nebude vyhovovat můžeme ji do 14 dnů vrátit. Podotýkám, že vrátit ji už můžeme vybalenou.

Má tohle logiku?

Proč není tento typ myši k vyzkoušení? Proč ji mám koupit, potom vrátit a chtít zkusit jinou. Ta zase nebude bez obalu, tak tedy znovu koupit, vybalit, vyzkoušet a vrátit. Když nebude vyhovovat.

To nemůže obchod myslet vážně?

Obávám se, aby tyto praktiky neprosákly do obchodu s oblečením a botami. Že by mi prodavačka ukázala zabalený kabát a krabici s botami. A ber, nebo nech být. Snad je to nenapadne, že bych mohla koupit, pak vracet, a tak pořád dokola.

Podobně narážíme na problém s knihami. Chvála, velká chvála pro Palác LUXOR v Praze. Alespoň u některých titulů a je jich čím dál více, poskytují jeden rozbalený prohlížecí vzorek. Zní to logicky, nekupuji zajíce v pytli a před nákupem mohu knihu prolistovat. A po mě mnoho dalších potencionálních kupujících. Když už je rozbalený vzorek velmi ohmatán, určitě není takový problém, rozbalit jeden další.

Tak, milá prodejno s elektronikou, vezmi si příklad a poskytni zákazníkovi veškerý servis. Neodháněj ho od sebe.

Nebo už neplatí staré dobré: Náš zákazník, náš pán?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz