Článek
Opět, jako již každý rok před Vánoci, zaplavují můj e – mail nabídky typu: velká sleva, poslední den slevy, ještě dnes je Black Friday.
Tak jo, nějaký dárek by se hodil. Trochu se v nové mikině zahřejeme. A hele, nezahřejeme! Vaši velikost nemáme na skladě a dodavatel ještě nedodal. Máme objednáno, ale zatím nevíme přesný termín dodání. Tak, to mi utečou všechny ty prima slevy a byť jsem informována skoro každý den, že slevy ještě jsou a budou a budou prodloužené, tak mám smůlu. Zboží, které mám vybrané a dost urgentně ho potřebuju jako dárek, prostě v požadované velikosti nemají. Čekejte. Ale do kdy?
A jsou tady i jiné e-shopy, jó, to je hned jiné . Tam ještě platí, náš zákazník, náš pán.
Pak jsou tady jiné e – shopy, kam napíšete, že byste ráda tuto barvu módního doplňku a na e – shopu je zrovna tato barva vyprodaná. A hele, oni Vám napíšou, že samozřejmě výrobek připraví, tím myslím vyrobí a co nejrychleji pošlou. Je jasné, že to jde snáz, když se nemusí čekat na dodavatele. Ale to mě, jako zákazníka vážně nezajímá. Když jsem zavalena maily o výhodných nákupech, tak by dotyčná firma měla být připravena a mít zásobu všech velikostí.
Prostě, někde to jde někde ne. Tak zatím čekám, ale už nebudu čekat dlouho a porozhlédnu se po jiném e-shopu, kde prodávají také teplé mikiny. Zima je tady, fakt bych ji chtěla mít ještě tuto zimu. A prosím v mnou vybrané barvě a v mnou požadované velikosti.
Jinak jsou mi všechny ty nabídky a výhodné nákupy k ničemu.





