Článek
Nejen zpívané reklamy, pokažené písničky tzv. vtipnými reklamami, nyní už i videa s tancem. To nás má zřejmě přesvědčit o lidovosti a o milé lidové povaze. Před volbami je možné všechno, slíbit lze naprosto všechno a pak i něco splnit. Pokud dojde na splnění slibů, tak jenom dobře. Ale nevím, jestli nás má přesvědčit o správnosti volby, když vidíte rádoby komické video.
Zástupci nás všech ostatních by měli nás všechny zastupovat. Jak sehnat nás všechny, abychom si je zvolili? Zřejmě je toto nová cesta. Lovení probíhá na „sockách“, rozuměj sociálních sítích. Lidé spolu přestali mluvit a posílají se vzkazy a fotky. Komunikace přenášena ústy skoro vymírá. I my, generace pokročilých, se často přistihneme, že jsme jako ti puberťáci, sedíme doma vedle sebe a zíráme do mobilů.
Mluvme spolu, probírejme různá témata, hádejme se o své priority, přesvědčujme se. A hlavně důstojně. Svět sociálních sítí je umělý, žijme ten skutečný.
Volby se blíží mílovými kroky, je třeba zaujmout. Ale vážně je to nutné dělat takto a za každou cenu? Objeví se nějaká skutečná osobnost? Budeme se těšit, že ano.
Jaký je váš názor, vyplňte si krátkou anketu.