Článek
Bláhově jsem si myslela, že se zrušením většiny poboček a zdražením poštovného, pošta konečně začne fungovat, jak se od ní očekává. Nemohla jsem se splést víc!
Neprozřetelně jsem si objednala knížku od Amazonu. Bohužel jsem za ty roky zapomněla, že posílají většinou přes Českou poštu a to je téměř vždy pořádný malér. A opravdu, nic se nezměnilo. Jen mají představitelé pošty plnou pusu keců, ale skutek utek'. Na jejich hvězdných manýrech se nemění vůbec nic.
Včera jsem dostala od Amazonu zprávu, že se balíček nepodařilo doručit. Od pošty? Nic! Ani avízo, že vůbec něco pro mě mají, ani zprávu, kde ten balíček vůbec najdu, prostě nic. Největší fór je, že jsem uvedla adresu do práce, kde pořád někdo je. Takže tvrzení, že se nepodařilo doručit neobstojí. On se o to doručení nikdo ani nepokusil.
Řekla bych, že poštovné si Česká pošta účtuje už tak nekřesťansky vysoké, že by mohla projevit aspoň snahu o to, zásilky doručovat. A ne, aby zákazník platil majlant a pak běhal přes celé město na poštu, jestli tam náhodou něco nemá. Protože poštu obtěžuje i to, dát vědět.
Jedno vím určitě. Byla jsem naivní. Od Amazonu už objednávat nebudu. S Českou poštou už nechci mít nikdy nic do činění!