Článek
A to si uvědomují i supermarkety, které se doslova předhánějí v různých slevových akcích. Že se jim i se slevou zboží královsky vyplatí je nabíledni. Člověka pak napadá, jaká je vlastně reálná hodnota toho kterého výrobku a kolik platíme navíc.
Lidl je svými slevami pověstný hlavně proto, že nabízí i jiné zboží, než jen potraviny a to za velmi výhodné ceny (jak pro koho). A nejnovější zážitek z pražských Štěrbohol ukázal, že kdyby byla sleva třeba na krasobruslařské brusle uprostřed léta, lidé se o ně porvou. Doslova a do písmene.
Tentokrát tedy nešlo o brusle, ale o slunečníky. Pár stovek slevy udělalo že zákazníků mistry bojových umění a zasahovat musela jak ochranka obchodu, tak policie. Jeden ze zákazníků potyčku nevěřícně natáčel na mobil a video velmi rychle začalo na internetu žít vlastním životem. Člověk se jen zamýšlí nad tím, jestli je to ještě realita, nebo jedna z Troškových bláznivých komedií.
„Nech to bejt,“ pokřikuje ve videu jeden ze zákazníků, který se snaží získat »nedostatkové zboží«. „Ti říkám, pusť to,“ je slyšet na záznamu další, který touží mít také doma zlevněný slunečník. K tomu se přetahují a strkají. Ke zklidnění situace došlo až po zásahu policie ČR. Ochranka byla na bojovně naladěné zákazníky krátká.
Vedení Lidlu sdělilo, že jakékoliv projevy agresivního chování jsou pro něj nepřijatelné a přijal okamžitá opatření ke zlepšení situace, kdy by mělo dojít k posílení ostrahy v exponované dny a omezení počtu kusů na osobu, uvedla mluvčí společnosti Eliška Froschová Stehlíková. Jedním z důvodů konfliktu mělo totiž být rozebírání zboží přímo z palet, ještě než bylo přepraveno na regály.
Zdroj informací:
https://zivotvcesku.cz/v-lidlu-se-popralo-nekolik-zakazniku-kvuli-zlevnenym-slunecnikum-jeden-z-nich-scenu-jako-z-troskovych-komedii-natocil-na-kameru/