Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Ak ma miluješ, tak mi to dokáž!

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: anjiwalisa/freepik.com

O láske majú diametrálne odlišnú predstavu.

I keď som sama ako kôl v plote, neznamená to, že si neviem vytvoriť názor na vzťah. Volala mi známa. Hľadala plece, na ktorom sa môže vyplakať a balík vreckoviek. Ani jedno z toho som jej neposkytla.

Článek

„Chcem tak veľa?!“ revala v kaviarni, hypnotizujúc ma pohľadom. Čakala, že jej začnem prikyvovať ako oslík prestri sa. Mojou jedinou výhodou bolo, že sa dievča nenaučila čítať myšlienky. Inak by ma určite zabila pohľadom.

„Hej, chceš!“ pomyslela som si. Už hodinu som počúvala jej monológ, v ktorom opisovala, čo všetko by mala robiť jej milovaná polovička. Tu je krátky výcuc z nekončiaceho sa zoznamu:

  • romantické správy
  • nečakané prekvapenia (šperky, kvety, večere). Tá večera je však vec ošemetná, pretože Zdena sústavne diétuje a hocičo len tak nedá do huby
  • trávenie spoločného času (od návštevy jej rodičov, až po spoločné chodenie na kurz ikebany)
  • pomáhanie v domácnosti (umývanie dlážok, varenie z jej obľúbenej vegánskej kuchárky), žehlenie

A ďalej si domyslite všetko, čo robila hviezda filmu „Ako prísť o chlapa za desať dní.“ Zdena bola s Janom desať rokov. Alebo teda skôr on s ňou. Nechápem ho. Buď mu chýba pud sebazáchovy, alebo ju má naozaj rád. Svojským spôsobom.

Jednoduchý ako čínska hračka

Teraz vám priblížim Jana. Neviem, ja by som ho brala. Jednoduchý robotník, ktorý si rád pozrie futbal, žene urobil za domom fasa altánok, nepije, hrá dedinský futbal a miluje ich jediného syna. Knihy nečíta. Myslím, že prelistuje akciové letáky. SMS neznáša písať. Radšej zavolá, aby tej svojej doniesol to, čo chce. Kupuje jej zeleninu, vždy ju prekvapí avokádom alebo mangom v akcii, je to jeho spôsob, ako jej povedať, že ju má naozaj rád.

Ale Zdena chce viac. Keď sme sa lúčili, v hlave mi znela len jedna veta:

„Žena po svadbe dúfa, že zmení muža. A muž? Ten dúfa, že sa žena vôbec nezmení.“

Držte sa. Vaša Lujzička.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz