Hlavní obsah
Satira

Nosiť podprsenku cez leto by sa malo stať trestným činom

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Zdroj: freepik.com

Nosiť či nenosiť? Vraj záleží na veku a veľkosti. Ja som sa rozhodla.

Článek

Išla som nakupovať do supermarketu a všimla som si, že nie som jediná. Žena, ktorá v týchto neznesiteľných horúčavách chodí „naostro.“ Myslím tým bez podprsenky. Jedinou výhodou mojej maximálne nesúmernej postavy je, že mám také malé prsia, že mi ich prakticky nie je vidno. Rozhodli sa nerásť v trinástich a to som vyskúšala všetky voľnopredajné „zázračné“ doplnky výživy. Malo to super efekt. Miesto pŕs mi začalo rásť brucho, zadok a boky. No čo si viac priať?

Pri rade pri pokladni som zachytila rozhovor dvoch dôchodkýň, ktoré očividne nezdieľali môj názor. Začali ohovárať pani predo mnou, ktorá sa dopustila podobného prehrešku ako ja. Vybrala sa nakupovať bez podprsenky. Na rozdiel odo mňa, mala prsia. Cez tielko krémovej farby jej bolo vidno bradavky. Vypočula som si, že staršie dámy by si toto nikdy v živote nedovolili. Že pravá dáma v podprsenke aj spí. Ja možno nie som dáma, ani nikdy nebudem. Žijem so psom, ten ma už videl kadejako. A žiaden chlap v živote nepochopí, ako veľmi dokáže ublížiť kostica, ktorá sa vyberie na prechádzku.

PS: Možno tie dámy po večeroch robia toto:

Foto: Olhnik PL

photo_2024-07-12_10-36-47

Nenosenie podprsenky v lete by sa mohlo zobrať do úvahy. Samozrejme, pri spoločenských udalostiach sa dá na pár hodín zniesť. V inom prípade, prosím, majte nad nami zľutovanie! Niekedy je fakt náročné byť žena.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz