Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Tak dobre. Na zoznamke som trošku klamala

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Zdroj: freepik.com

Padla som na samé dno. Prihlásila som sa do internetovej zoznamky. Prosíím, nepovedzte to mojej mame!

Článek

Otvorila som si svoj pravidelný večerný balíček čipsov, umastenými rukami otvorila noťas a pustila na uzdu svoje básnické črevo:

„Kvetinka v rozkvete, s postavičkou krv a mlieko, hľadá čmeliaka, ktorý by k nej rád privoňal. Spolu budeme ideálny pár.“

Poviem vám, do pár minút som mala plnú schránku správ. Netušila som, že sa ozvú všetci perverzní obstarožní čmeliaci, ktorí ma budú mať chuť opeliť. Chlapi myslia len na s.x, sú to prasatá! Nevadí, nič nevyjde na prvú dobrú. Pôvodné znenie som vymazala a pustila sa do inzerátu odznova, vyskúšala som pridať kvapku úprimnosti:

„Neviem variť ako tvoja mama. Neznášam žehliť. Mám však bohovský zmysel pre humor, som kamoška do koča i do voza, a ak si budeme rozumieť, budem ťa kŕmiť tými najlepšími syrovými niťami. Pekná som. Tak svojským spôsobom.“

Chvíľu som čakala, či sa na to chytia. Tie syrové nite by mohli zabrať. S tým zmyslom pre humor nie som si vôbec istá, som jediný človek, ktorý sa vie smiať na mojich vtipoch. Tá veta: Pekná som; je šialene odvážna. Aspoň budú vidieť, že mi nechýba sebavedomie.

Od fotografií na jedno kopyto po kurzu varenia

Reagovali. Teraz trochu pritvrdili, neviem, čo ich tak vyhecovalo. Toľko fotografií mužského prirodzenia som nikdy nevidela. To fakt myslia, že tým nabalia nejakú ženu? Také hovädá som ihneď zablokovala. Potom bolo ticho. Potom zasa začali písať. Vyberám „the best of.“

  • Mačiatko, ja ťa naučím pri platni stáť. Čo ťa mater nič neučila? Na také kozy treba bič. Neboj sa, ja ťa vychovám. Cmuky cmuky tam, kde si budeš najviac priať.
  • Dvaja, ake krasne je biť dvaja? Aké krásne je nepiť sám... (neviem, či to bola gramatická chyba, alebo ma ten chlap chce naozaj tĺcť do nepríčetna. Mám alergiu na gramatické chyby. To hneď eliminovalo počet kandidátov na manžela na jednociferné číslo.)
  • Cicka a fotku nepošleš? Aj nejaké číselko. Vek, váha, výška a tak. Aby som mohol posúdiť, kto sa to uchádza o moje srdce. (číslo na váhe mám problém prezradiť aj svojmu internistovi, nie som taká blbá, aby som ho vešala na web).
  • Vieš, životom sklamaný šesťdesiatnik, hľadá žienku, ktorá nebude mrcha. Vieš, sklamanie bolí (už to vidím, len by som počúvala srdcervúce litánie o bývalke. Bez toho sa zaobídem.)

Po chvíli ma to prestalo baviť. Samá voda. Dojedla som čipsy, utrela si ruky do pyžama. Zobrala som si do rúk knihu. Prečítam pár strán a idem spať.

Vaša Lujzička.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz