Hlavní obsah
Móda a trendy

Proč Češky s takovou radostí plivou na Hanychovou s Koktovou

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Profimedia

Proč si Češky rády plivnou zrovna po úspěšné Agátě s Ornellou?

Když si chce jakákoli rádoby módní redaktorka rýpnout do českých celebrit, s oblibou bere na pranýř Agátu Hanychovou (39) s Ornellou Koktovou (30), jsou přeci „produktem veřejným“.

Článek

Proč si nekopnout do Koktové a Hanychové, vždyť se do nich pálí všude! Někdy mám pocit, že přesně to je mentalita dnešních začínajících redaktorek, které si na tyto bulvárem prohnané matadorky s chutí došlápnou kvůli špatně zavázané tkaničce anebo špatně zastrčenému triku. Jiným, v jejich očích „lepším“ celebritám, pak s chutí i větší módní přešlap odpustí.

Ukazovat roky staré fotky ale není žádnou morální výhrou. Ornella Koktová je maminkou tří dětí, postavu má pěknou a smyslnou. Velmi překvapila například během loňského karlovarského festivalu, kam dorazila v design kouscích tuším od Debbie Brown. Slušelo jí to mimořádně.

Důležitý je ale i Ornellin „brand,“ tedy to, proč ji mají lidé rádi, proč si předplatí její podcast anebo proč si od ní koupí produkt. Ukazuje realitu mateřství, každý ví, že zažila finančně náročné období a milují ji právě pro její „obyčejnost.“

Ornella sice nepůsobí tak hvězdně jako třeba Eliška Křenková, která se ve své éteričnosti nese do Lucerny, aby odmítla dát půlce sálu rozhovory, ale zato působí dojmem holky, se kterou se, kdybyste ji čistě náhodou potkali v kavárně, určitě zapovídáte u kafe. A to Orny vydělává. Nemůže se tak logicky na sociálních sítích ukazovat ve stylu dokonalé Nary Smith, na Koktové milují fanynky totiž hlavně její opravdovost.

Mrzí mě pak vidět ženy, které se smějí druhým za to, že nemají styl. Do Koktové si kopne každý rád, stejně tak i do Hanychové, obě toho totiž plno vydrží, to prověřil už bulvár. Jenže obě influencerky by nebyly, kde jsou, kdyby neměly svoji osobní značku zmáknutou na jedničku.

Stejně tak Nela Slováková, která vždycky věděla, že neudělá kariéru na ničem jiném než na sexu. Nahé fotky tak vystřídal rafinovanější obsah, se kterým zamířila na Instagram i Herohero. Vulgární je a vulgárně působí, přesně na tom má ale založený všechen svůj byznys. Kdyby si vyšla na veřejnost v košili a byznys kalhotách, nikoho by nezajímala. Když si ale oblékne plavky, které připomínají tvarem vložku a na ně nařasí trochu látky, rázem se o ní mluví.

Mrzí mě pak slova autorky článku, na který reaguji, protože působí tak, že se snaží svoje „oběti“ urážet. Diví se, proč nemá Nela ve čtyřiatřiceti dítě anebo komentuje Agátinu postavu po třech dětech.

Přitom zrovna rebelka Hanychová (ne Dopitová, jak se často někde mylně dočtete) se nijak netají tím, že má v životě tak trochu zmatek. Její fanynky, kterým přezdívá Holčičky ji milují pro její bezprostřednost, těžko tak čekat, že se bude prezentovat v minimalistickém stylu vhodném pro běžnou kancelářskou čtyřicítku. Její módní vkus musí reprezentovat i její životní styl. Jinak by zkrátka neměla takový úspěch, své o tom ví Britney Spears, Anna Nicole Smith anebo třeba Pamela Anderson.

Autorka přehlédla nejen lidství, ale i důležitost marketingu a sebeprezentace. Osobní značka je totiž pro všechny tři jmenované absolutně stěžejní.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz