Hlavní obsah
Lidé a společnost

Tímhle se jako uživíte? Bafl na mě gynekolog

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: AI nástroj Bing

Ležím v křesle, nohy nahoře, důstojnost se válí někde na zemi. Gynekolog vzhlídne od rozdělané práce: „Čím se to vlastně živíte?“

Článek

Posbírám poslední zbytky důstojnosti a zapomenu, že mi táhne na nahý zadek.

„Copywriting. Marketingové texty.“ Hlesnu, zatímco doktor natahuje kondom na ultrazvuk.

„Jo tohle. Jako pět tipů na romantický večer a tak?“ zasměje se a začne vyšetřovat. „Tohleto dělal můj spolužák na medicíně. Na pivo to bylo dobrý. Než dostudoval.“

Uchichtne se a pokračuje v bádání míst, kam jinak může jenom manžel.

Já tam ležím a přemýšlím, jestli má cenu protestovat.

Jestli má cenu ukazovat daňová přiznání.

Nebo hájit marketing.

Kdo ví, jestli se tak ptá všech. Třeba uklízeček nebo prodavaček. Jak se asi cítí v křesle s nohama nahoře.

Jsem zvyklá na to, že moje řemeslo nikdo nebere.

Jsem zvyklá, že u lékaře hraje titul větší roli než člověk.

Tituly mám. Nepoužívám je. Copak se nějak fyziologicky liší děloha po předání diplomu? Promocí nějak zbytní a musí se lépe ošetřovat?
Z některých ordinací mi to tak připadá.

V některých ordinacích mi připadá, že lékaři pro samé léčení zapomínají na pacienta.

Ležím si tak na tom křesle, čekám, až si doktor ultrazvukem prohlédne moje vaječníky, a v hlavě se mi rodí příběh.

Příběh o jednom gynekologickém vyšetření.

Protože nejsem jenom copywriter.

A psaní mě sakra baví.

Aspoň při něm nejsem až po loket… však víte kde.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám