Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Svatba se záhadnou nevěstou. Vypráví Leoš (45)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Marek Hoffmann AI Boredhumans

Moje krásná nevěsta

Vzhledem ke svému postižení jsem ani nedoufal, že se někdy zamiluju. Ale jak je vidět, vždy je naděje, že se to může podařit.

Článek

Od malička jsem měl problémy se zrakem a byl jsem připravený na to, že jednou neuvidím vůbec. Mohl jsem tak ještě vidět východ nebo západ slunce, krásu lesnatého údolí nebo barvy rozkvetlé louky. Postupně jsem nezaostřil do dálky a měl problém rozlišovat barvy.

Asi jako každý jsem měl už od dětství pár lásek a jak jsem dospíval, pár vztahů bylo i vážnějších. Postupující ztrátou zraku bylo však najít nebo si udržet vztah čím dál složitější. Každá dívka očekávala, že jí svezu autem nebo na motorce, ale to v mém případě samozřejmě nebylo možné.

Můj poslední vztah, než jsem úplně ztratil zrak, vypadal nadějně, možná jsem si, ale od toho moc sliboval a získal jsem pocit, že ona je ta pravá. Skončilo to na jednom plese, kdy jsem doprovázel svoji milovanou tanečníci ke stolu, posadil ji nějaké babičce do klína asi dva stoly od našeho a dal jsem pusu vedle sedícímu staříkovi s poděkováním za krásný tanec.

Od té doby jsem byl sám

Měl jsem profil na několika seznamkách, ale řekněme si na rovinu, dnes má problém se seznámit zdravý člověk, natož člověk s handicapem. A tak jsem žil sám a vzdal se naděje na to, že se ještě někdy seznámím.

Potkal jsem Ester a byl jsem zase šťastný

Právě jsem si zatlačoval bouli na čele, po tom, co jsem narazil do dveří, když jsem uslyšel tajemný ženský hlas, jestli nepotřebuju pomoct. A tak jsem poznal Ester, zvláštní, tajuplnou dívku, kterou nikdo neznal.

Zjistil jsem, že máme hodně společného. Nerada chodila mezi lidi, což mě vzhledem k mému zdravotnímu stavu nevadilo, neslavila svátky ani narozeniny a neměla žádné přátele. V podstatě jí nikdo neznal a celá její rodina už měla být po smrti.

Byl jsem rád, že jí mám tak jsem se moc nevyptával. Konečně jsem byl opět zamilovaný a šťastný, když jsem Ester požádal o ruku a ona přijala. Svatbu jsme si plánovali jen malou a na její přání jsem nepozval ani svoje rodiče. Plnil jsem Ester všechna její přání, jak moc jsem ji miloval.

Svatbu jsme měli v zahradě, kterou vybrala Ester, a i když tam byl zvláštně zatuchlý pach a chladno, ocenil jsem krásný zpěv ptáků a hrobové ticho. Hned po svatbě jsem se nastěhoval k Ester do jejího domečku hned u zahrady, kde jsme se brali. Přeju i vám dámy a pánové ať se zadaří a potkáte toho pravého či pravou jako já. Leoš

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz