Hlavní obsah
Rodina a děti

Přijmout mladou studentku na hlídání, nebyl dobrý nápad, vypráví Radim (35)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Marek Hoffmann AI Boredhumans

Nečekal bych, že budu mít někdy takové starosti, jako je shánět hlídání, nebyl jsem totiž vůbec rodinný typ. Už vůbec by mě, ale nenapadlo co se může stát, když někomu příliš důvěřujete.

Článek

Měl jsem dobře placenou práci a slušně rozjetou kariéru. Pracoval jsem v jedné obchodní společnosti a získat si v ní dobrou pozici mě stálo opravdu hodně času a odříkaní. Zatím, co kamarádi chodili na pivo a fotbal, já tvrdnul v práci a přemýšlel jak prodloužit den alespoň o hodinu, abych všechno stihnul.

Marii jsem potkal kde jinde, než na obchodní schůzce s klientem jiné společnosti, kde pracovala. Čas na schůzku jsme měli, jen když nám to diáře dovolily a svatbu jsme musely plánovat na prosinec, kdy se obvykle nijak zvlášť neobchoduje.

Po svatbě jsme bydleli v mém bytě, který jsem si pořídil, ještě než jsem Marii poznal. Byl to menší byt v centru města, ale pro naše potřeby zatím stačil. Situace se změnila, když Marie neplánovaně otěhotněla a bylo jasné, že s miminkem nám tu bude těsno. Koupili jsme tedy větší byt akorát ve chvíli, kdy se nám narodil malý Radeček. Marie byla první rok doma na mateřské, ale potřebovala se vrátit do práce.

Hledali jsme hlídání na plný úvazek

Podali jsme inzerát a rozhodili sítě po okolí. Netrvalo dlouho a Marie mi jednoho dne volala do práce, že hlídání máme zajištěné.

Neteř od jednoho známého sháněla na prázdniny brigádu, a tak jsme jí dali s manželkou šanci, i když jsme měli trochu strach, jestli to zvládne. Ukázalo se, že je velmi snaživá, šikovná a k tomu všemu byla ještě moc krásná a usměvavá slečna, těšil jsem pokaždé, když jsem jí viděl. Musím říci, že občas bylo těžké s ní komunikovat, když se mnou docela okatě flirtovala, a to dokonce i za přítomnosti manželky.

„Ne, neblázněte, jsem přece ženatý a doma máme malé dítě. Nikdy bych neudělal takovou hloupost a něco si s ní začal, i když chápu, že jste si mysleli, že to tak dopadne.“

Slečna dostala klíče od našeho bytu a naší plnou důvěru

Uplynul měsíc a s Marií jsme byli spokojení, že máme zajištěné hlídání a můžeme se naplno věnovat práci. Přišel, ale také čas na rodinnou dovolenou a vyrazili jsme autem na týden k moři.

Dovolená se nám neplánovaně zkrátila

Druhý den dovolené však malý Radeček dostal teplotu i přes to, že jinak nejevil známky žádné nemoci. Teploty bohužel pokračovaly i další den a nesnížily se ani po prášcích a později ani po zábalech. Rozhodli jsme se, že pojedeme radši domů a zajdeme k lékaři. Vyrazili jsme pozdě odpoledne a cestovali přes noc. Doma jsme byli brzy ráno.

Když jsme vstoupili do našeho bytu, čekalo nás nepříjemné překvapení.

V naší ložnici spala naše slečna na hlídání s nějakým cizím mužem. V naší ložnici, v našem povlečení prostě nepochopitelné. Prý neměla s přítelem kam jít, tak si půjčila náš byt. Přišlo mi to celé jako hloupý vtip, už jen proto, že její údajný přítel byl asi o třicet let starší než ona. Domnívám se, že si slečna možná přivydělávala i jinak než jen hlídáním.

Hledáme tedy pro Radečka nové hlídání, ale teď už budeme trochu opatrnější, komu svěřujeme klíče od bytu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz