Hlavní obsah

Odvezl mě do lesa a k ničemu se neměl, vzala jsem to do svých rukou, vypráví studentka Iva

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

To se přece nedělá, že si chlap odveze holku do lesa a pak si to rozmyslí!

Článek

Rozhodla jsem se s vámi podělit o další příběh, a pokud jste nečetli ten předešlý, máte šanci zde pod textem, abych se nemusela opakovat.

Vyprávěla jsem, že jsem se rozešla po určitých „peripetiích“ s přítelem, nebo spíš postarším ženáčem.

Jelikož studuju Vysokou školu, věnuju se teď především studiu a bohužel jsem musela opět začít brigádničit, abych měla na podnájem. Už jsem dva roky sama a to i přes to, že jsem občas měla nějaké to rande, nebo spíš přátelské posezení. Většinou mě zvou na rande moji vrstevníci, nebo o něco málo starší, ale to není nic pro mě. Hloupé otázky a nejapný humor mladých ještě chlapců mě opravdu nenaplňuje.

Nebudu s nevyzrálým klukem jen kvůli sexu

Ano, sex mi samozřejmě chybí, ale jsou i jiná řešení, než si za každou cenu dotáhnout do postele někoho jen na jedno použití. Jsem si jistá, že mě přitahují starší muži. Přece jenom vyzrálost a více zkušeností jsou přednosti, které mě dokážou zaujmout.

Došlo tedy k tomu, že mě pozval na večeři David, pohledný padesátník. Líbil se mi a bylo vidět, že o sebe pečuje, a věnuje se sportu. Je pravda, že mu to chvilku trvalo, než se odhodlal a řekl si o telefonní číslo. Pracovala jsem brigádně jako servírka v hotelové restauraci a on tam dělal manažera hotelu. Nějakou dobu po mně pokukoval a většinou se na mě jen usmál, ale nikdy se o nic nepokusil, až teď.

Vyzvedl mě ve smluvený večer a řekl mi, že zná jednu vynikající restauraci mimo Prahu. „No paráda, doufám, že nejedeme do Karlových Varů, odkud pocházím,“ ptala jsem se, ale naštěstí mě ujistil, že ne. Není podstatné, kde jsme vlastně byli, ale to, že jsem se s Davidem dobře bavila a dobře se najedla. Když jsme odcházeli z restaurace, byla venku pěkná zima, ale David si na sebe nevzal kabát a nesl ho v ruce položený na břiše. Nechápavě jsem se ho ptala, proč si kabát nevezme na sebe, ale nechtěl mi na to odpovědět.

Po chvilce jsme už seděli v autě a já strkala ruce k topení. David měl položený kabát v klíně i přesto, že mu musel překážet při řízení, nevím, co to mělo znamenat. Asi v půlce cesty se mě zeptal, jestli by mohl na chvíli zastavit v lese a jestli se nebudu bát. Řekla jsem si „jde na to chlapec zhurta.“ Chvilku jsem přemýšlela, ale nakonec jsem přece jen řekla, že může. Sjel tedy na první cestě do lesa, kde zastavil na takové mýtince mezi stromy. Čekala jsem celá v napětí, co se bude dít, a skutečně, najednou se ke mně otočil, naklonil se ke mně a začal mě líbat. Bylo to velmi příjemné a začalo to být teprve vzrušující, když mě začal hladit a dotýkat se mě v podstatě po celém těle.

Byla jsem docela dost vzrušená a on se rozhodl přestat

Když najednou uprostřed toho vzrušení přestal a začal koktavě vysvětlovat, že nemůže, protože má manželku, neměl by to dělat a navíc už má hodinu erekci a má z toho strach. Nakonec z něj vypadlo, že si vzal už v restauraci viagru, aby se stihla vstřebat, a proto musel držet kabát na podbřišku, „asi víte proč.“ Koukala jsem na něj jak opařená a po chvíli do mě vjela zlost a říkám si: „No ani náhodou, dva roky jsem neměla chlapa, jsem vzrušená a on nadopovaný.“

Jedním tahem jsem zatáhla u sedadla za páčku a hodila si panáčka do polohy v leže! Pomohl mi ještě bezpečnostní pás, abych si ho pěkně přidržela a necukal se mi, když jsem se na něj obkročmo posadila. Trošku mě vyděsil jeho zkoprnělý pohled jako, když vidí na vlastní oči padající meteorit. Ano, tak bych to nazvala, bylo to jak padající meteorit a padali jsme spolu. Bylo to úžasné a možná kdybychom byli na nějakém zápase (ačkoliv to tak skutečně vypadalo) mohla bych říct, že jsem dvakrát skórovala a jsem si jistá, že David taky.

Když jsem zkoprnělého Davida odvezla domů, poděkoval mi a řekl, že nikdy nic tak vzrušujícího nezažil. Nicméně byl to hodný chlapec a už byl zase jen tím hodným manažerem, co se jenom usmívá. A já mám alespoň o čem vyprávět!

Anketa

Nevím jestli dělám dobře, že vyprávím svoje intimní příběhy a jestli to někoho zajímá. Měla bych vyprávět další?
Ano
80,5 %
Ne
19,5 %
Celkem hlasovalo 620 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz