Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Radši jsem měla vlézt do spacáku s kamarádkou: vypráví studentka Iva (22)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: AI Boredhumans

Chtěla jsem si jen užít prázdninového volna, a místo toho jsem ztratila nejlepší kamarádku.

Článek

Po několika nevydařených pokusech navázat vztah, jsem to vzdala. Popravdě je to tak lepší, protože studium na vysoké škole mi dává docela zabrat, a věnovat se nějakému vztahu by nebylo úplně ideální. Pomalu se blížily prázdniny, a já si dělala plány, jak si budu užívat sluníčka a odpočinku, někde v přírodě. Vezmu si do ruky nějakou pěknou knížku, na uši sluchátka a pro nikoho tu nejsem.

Bohužel jedna zkouška mi utekla, takže mě čekala v září oprava, a to znamená, že ta knížka bude nejspíš učebnice. První část prázdnin jsem trávila u rodičů doma, většinou na zahradě u bazénu, nebo s kamarádkou Alenkou u rybníka. Nejradši jsem, ale měla večery, to se spousta mladých lidí sešlo v místním kempu, kde bylo posezení a místo pro táborák. S Alenkou jsme se znaly od malička, a vždycky jsem jí ráda viděla, bohužel od té doby co studuju v Praze, se moc často nevídáme. To, že má přítele Petra, jsem se dozvěděla pár dní před tím, než mi ho u jednoho táborákového sezení představila.

Petr byl opravdu sympaťák a k Alence se hodil

Samozřejmě, že chtěli čas trávit hlavně spolu, takže jsem trochu žárlila, ale chápala jsem to. Petr byl z Prahy a jeho rodiče tu měli chalupu. Teď tu byl bez rodičů a s několika kamarády. O zábavu tedy nebyl problém, i když na mě Alenka neměla čas. Mezi těmi kamarády byl také Ondra, který se se mnou dal hned do řeči, a musím přiznat, že jsem se s ním dost nasmála. Pořád vyprávěl nějaké vtipy a historky. V podstatě, jsem měla každý večer o zábavu postaráno, a proto jsem se vždy těšila na další. Nakonec jsem měla společnost i přes den, protože jsme se potkávali i u rybníka.

Jednou jsme se všichni dohodli, že bychom mohli přespat ve stanech přímo v kempu. Předpokládala jsem, že budu spát s Alenkou, ale to jsem byla dost naivní. Samozřejmě, že Alenka chtěla spát s Petrem, ale co já? „Budeš spát s Ondrou,“ vykřikovala Alenka radostně. Ondra mi byl sympatický, to ano, ale spát s ním ve stanu, se mi moc nezamlouvalo.

Nastal večer a my se sešli u táboráku v kempu. Zábava byla super, a taky se hodně popíjelo. Kluci hlavně pivo, nějaké panáky a my s Alenkou víno. Celý den bylo dost teplo, ale večer už se trochu ochlazovalo, takže jsem byla ráda, že sedíme u táboráku v teple. Byla jsem už docela ovíněná a začínala jsem se těšit, jaké to bude, až si s Ondrou zalezeme spolu do stanu, a třeba i do spacáku (červenám se). Jenže čas pokročil, a kluci se pořád k ničemu neměli, navíc už měli docela dost upito.

Lákaly jsme kluky, aby šli spát, ale bez výsledku

Začínala jsem být pěkně unavená, tak jsem řekla Ondrovi, že už půjdeme spát, a on mi jen suše odpověděl, „dobrou!“ Petr odbyl Alenku podobným způsobem, tak jsme šly spát samy. Každá jsme si vlezla do svého stanu, a za chvilku už jsem byla zachumlaná ve spacáku. Už jsem skoro usínala, když konečně přišel Ondra, ale byla jsem naštvaná, tak jsem dělala, že spím. Ten drzoun mi vlezl do spacáku.

Cítila jsem, jak přivoněl k mým vlasům a dal mi do nich polibek

Dlouho jsem netrucovala, a milovali jsme se. Pak jsem usnula v jeho objetí. Ráno jsem se probudila a chtělo se mi na malou, vylezla jsem ze spacáku, oblékla si legíny, a utíkala na záchod. Když jsem se vracela, viděla jsem Alenku jak leze ze stanu, a podle výrazu ve tváři, měla stejný problém. Ještě za běhu se mě ptala, „jaké to bylo v noci?“ Jen jsem jí stihla říct, že vášnivé a úžasné. „Slyšela jsem vás,“ odpověděla se smíchem.

Pak se mi málem zastavilo srdce

Viděla jsem jak z Alenčina stanu vylézá Ondra. Co je to za nesmysl, to není možné, a okamžitě jsem rozhrnula zip do mého stanu, kde spokojeně pochrupoval Petr, přítel Alenky. Sedla jsem si do trávy, a s otevřenou pusou dokořán, se dala do pláče. Alenka se vrátila, a nevěřícně koukala, proč pláču. Když uviděla spícího Petra v mém stanu, rozplakala se a utekla. Co na to říci? Dá se to nějak odpustit, je vůbec co? Neudělala jsem to přece schválně!

Anketa

Odpustili byste takovou nevěru?
Ano
64,7 %
Možná časem
15,8 %
Ne
19,5 %
Celkem hlasovalo 1353 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz