Hlavní obsah
Příběhy

„Hej, ty - tak obloužíš mě? Jak doplňování zboží, koukej sem naklusat!“ vyprskla hrubě zákaznice

Foto: Marek Zelinka/Leonardo.ai

Každý tuší, že obchody se musí zásobovat. Někdy je ale těžké lidem vysvětlit, že po pauze určené na převzetí zboží mají prodavači nárok jít i na záchod, nebo dokonce oběd.

Článek

„Dobrý den, chtěla bych velkou krabičku,“ začala zákaznice.

„Pardon, ale teď mi dovezli zboží, zkuste si dojít později,“ omluvila se prodavačka.

„Nemám celý den na zákusky,“ odsekla zákaznice, prodavačka si jí dál nevšímala. Až po deseti minutách, když jí řidič předal všechny bedny se zbožím, si prodavačka uvědomila, že žena stojí opodál a s naštvaným výrazem ji sleduje.

Chtěla jí říct, že ještě neměla polední pauzu a plánuje ji mít po doplnění zboží, ale žena stála moc daleko a tvářila se velmi nepřátelsky. Tak si všímala jen své práce, rozdělila zboží a uskladnila ho do chlaďáku. Když byla hotová, vyšla z obchůdku před vitrínu a stáhla roletu, aby si mohla odskočit.

„Počkat, co to má znamenat?“ rozběhla se k ní pořád čekající zákaznice. Prodavačka si jí i po čtvrt hodině dobře pamatovala.

„Beru si pauzu,“ odpověděla klidně prodavačka.

„Teď jsi měla zavřeno dvacet minut!“ rozkřikla se zákaznice.

„To byla pauza na doplnění zboží, promiňte,“ odpověděla prodavačka a ženu obešla.

„Jak doplňování zboží, koukej sem naklusat!“ volala zákaznice, ale prodavačka se už ani neotočila.

Anketa

Kdo se podle vás zachoval špatně?
Prodavačka
5,3 %
Zákaznice
48,2 %
Prodavačka i zákaznice
44,8 %
Ani jedna neudělala nic špatně
1,7 %
Celkem hlasovalo 413 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz