Hlavní obsah
Nakupování a trendy

„Mám jen dvoutisícovku, mít na vrácení je vaše povinnost,“ prskal chlap, pak ho srovnala manželka

Foto: Marek Zelinka/Leonardo.ai

Už bylo vylíčeno mnoho situací s nepříjemnými zákazníky, ale dnes vypovím příběh s dobrým koncem.

Článek

Situace

Prodavačka zkontrolovala čas, bylo přesně osm hodin. Před vitrínou už stáli první zákazníci. Vytáhla roletu a pozdravila je. Byla to dvojice, muž okolo padesáti s manželkou. Mluvil on, v rychlosti vybral čtyři zákusky za devadesát korun. Když mu pak prodavačka řekla cenu, vytáhl dvoutisícovku.

Na tak velkou bankovku nemá na vrácení

„Je mi líto, ale na dva tisíce vám nevrátím. Nemám ani na vrácení z tisíce, vidíte, že jsem teď otevřela,“ začala slušně prodavačka. Každý by to pochopil, tento zákazník se ale na logiku netvářil.

„No a co teď, to není můj problém,“ začal prskat na mladou prodavačku. „Mám jen dvoutisícovku, musíte mi rozměnit. Mít na vrácení je vaše povinnost,“ pokračoval, ale nečekaně mu do toho vstoupila menší žena, která až do teď stála mlčky po jeho boku.

„To není její povinnost, tak tu nezdržuj,“ promluvila až rodičovsky, pak se k němu naklonila a ladně mu z peněženky vytáhla schovanou dvoustovku.

„A kde si mám teď rozměnit tu dvoutisícovku?“ dodal uraženě k manželce.

„V Tescu, máte ho tu deset kroků, tam mají na vrácení ze všeho,“ dodala pro změnu zase prodavačka. Obě ženy si pak vyměnily úsměv a popřály si hezky den.

Anketa

Přijde vám, že by se měl muž na manželku urazit?
Ano, veřejně z něj udělala troubu
5,9 %
Ne, choval se jako trouba
89,7 %
Choval se jako kůň, ale neměla to řešit za něj
4,4 %
Celkem hlasovalo 136 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz