Hlavní obsah
Nakupování

V Penny Marketu mě vytočili do běla

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Marek Zelinka/Leonardo.ai

Jsou mezi námi vyvolení, kteří nakupují z domu. Objednají jídlo, kurýr doveze. Tuším ale, že většina naší společnosti stále chodí do obchodů. Právě pro ně píšu tento článek.

Článek

Je to pár dní, co jsem udělal v Penny Marketu větší nákup. Ten jejich malý košík jsem měl vrchovatě naložený, takže i chvíli trvalo, než jsem vše vyložil na pás.

V půlce skládání jsem si všiml, že paní prodavačka už markuje a posunuje moje zboží. Tady vás asi napadne, že to je přece správně. Neplýtvá čas. Její neplýtvání časem ale vedlo k tomu, že jsem pak nestíhal ty věci dávat do tašek. Těžké věci musí logicky na dno atd.

Můžete zpomalit? Ozval jsem se. Na to se na mě paní prodavačka zatvářila tak příjemně, že by ji Tim Burton mohl okamžitě obsadit do svého animáků. Odpípla tousťák a posunula ho k namarkovanému zboží, tím se mléko dostalo za okraj pultu a spadlo na zem. Jen zmáčklý rožek, nic hrozného. Prodavačka zpomalila.

Kde jsem se vytočil, bylo placení

Přestože jsem neměl schované všechno zboží v taškách, terminál pro platbu kartou už svítil, tak jsem ji tam přiložil a dál skládal do tašky. Osudová chyba. Jak vyjel paragon, řekla paní prodavačka: Děkujeme, na shledanou… A začala markovat dalšího zákazníka. Jeho zboží samozřejmě posouvala mezi moje věci.

„Ještě tu mám věci!“ ozval jsem se, nic jiného mě nenapadlo. Prodavačka zavrátila oči a počkala asi tři vteřiny. Pak posunovala zboží tak, aby se nedostalo až k mému.

Proč? Proč prodavači tak pospíchají? To je ženou nějaké kvóty, nebo je pořád sledují šéfové na kamerách, nebo co? Nemá být to hlavní v obchodě, aby byl zákazník spokojený?

Nevím jak vy, ale já nesnáším, když mi prodavač začne posunovat mezi moje věci zboží jiného zákazníka.

Anketa

Přijde vám, že prodavači v obchodech markují zboží na pásech moc rychle?
Ano
84,6 %
Ne
11 %
Nenakupuji v obchodech
1 %
Chodím na samoobslužné
3,4 %
Celkem hlasovalo 292 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz