Hlavní obsah
Umění a zábava

Jak si dcera užívala Mikuláše a hlavně čerta

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Všechny děti nemusejí mít z hrozivého čerta trauma

Článek

Když bylo Janičce 5 let, navrhla moje kamarádka velkou oslavu Mikuláše a děsivým čertem. Usoudila, že když nás děti zlobí celý rok, je možno jeden večer se jim pomstít. Zorganizovala ze svých spolužáků důstojného Mikuláše, hodného anděla a ošklivého čerta. Divadlo se odehrávalo u ní v panelákovém bytě. Sem přišla trojice dokonale přestrojených kamarádů na poslední štaci, takže už už byla dost pod vlivem. Čert byl opravdu děsivý. Celý chlupatý, na jedné noze kopyto, z pusy mu vyčníval jeden velký zub, v ruce řetěz a pytel. Sama jsem se ho lekla. Syn kamarádky, také pětiletý, začal brečet. Rozverný ďábel mně na ucho přicvakl kolíček na prádlo. A to neměl dělat.

Janičku to hrozně moc naštvalo, postavila se těsně před něj a  začala pěkně nahlas křičet: „Co si myslíš, ty čerte šerednej, trápit moji maminku. Ona je hodná, ale ty jsi šeredný a ještě k tomu hloupý. Nemáš ani obě boty, ale kopyto jako nějaký kůň, celý seš chlupatý a ani ses nestačil oholit a nehorší je, že ti leze z huby jeden křivý zub. Vidím, že nenosíš rovnátko, proto seš tak ošklivej. Já rovnátko nosím každou noc a podívej se, jaké mám pěkné zuby. A vrať se zpátky do pekla, tady nemáš co dělat.“ Po tomto proslovu ho začala hnát ze dveří až přiopilý čert spadl se schodů. A bylo po atrakci.

Dnes je jí 55 let a po celý život ji odvaha neopustila.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz