Hlavní obsah
Seberozvoj

Endometrióza

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

„Endometrióza říká, že vaše tělo chce, abyste byla ženou.“ Tohle jsem mimo jiné napsal ženě, která si stěžovala na své vztahy. Což ale vůbec nebylo nutné vědět.

Článek

Bývalo by stačilo vědět tu jedinou podstatnou věc. Že má endometriózu, skrze kterou její tělo říká, co potřebuje. Protože její nemocné vztahy jsou jen dalším způsobem, kterým na ni její tělo mluví.

„Děkuji, asi tohle jsem potřebovala slyšet. Jako žena se nějak necítím, mám pocit, že mé ženství bylo zadupáno do země v pubertě, kdy jsem měla těžký vztah s otcem. Málo sebevědomí, mé ženství trpělo, venku mi kamarádi nadávali do anorektičky, protože jsem byla hubená, začala se zahalovat, chodila jako kluk. Ve škole jsem zažila šikanu. A některé věci trvají dodnes, většinou je mi jedno, jestli mám umyté vlasy, voním a jsem svěží. Mám pocit, že takové ty ženské věci jdou mimo mě a spíše se v tom plácám.“

Ale nejde o ženství, jak si ho představují lidé dnes

Protože naše tělo nežije módními výstřelky. Takže tělu je jedno, jestli jste hubená, tlustá, jestli nosíte modrou nebo růžovou (která ve středověku byla barvou mužskou!!!! a dokonce ještě na začátku 20. století).
„Ono nejde o ženské věci, jak se dnes vidí. Třeba vysoké podpatky, které se většinou berou jako ženské, ve skutečnosti ženskosti škodí.“ A dělají z žen ještě více ženy v mužské energii. „A úplně nejextrémnější příklad jsou umělá prsa, která neslouží žádné ženě, jsou jen pro potěchu mužského oka. Dokud se s takovou ženou muž nepotká sexuálně a pak zjistí, že ani jemu to neslouží (pokud se takovou ženu nechce muž jen chlubit) a naopak obtěžuje. Jinými slovy se nezaobírejte blbostmi, jestli chcete něco pro sebe udělat, tak se staňte ženou, jakou máte být. A ne jakou z vás chtějí udělat muži, feministky nebo milovnice ženských kruhů, které neučí ženskou energii, ale ženskou sílu.“

Cílem je zjistit, že máme dvě pohlaví, abychom

si vážili muži žen a ženy mužů. A abychom se naučili spolu žít. Ne vedle sebe. A už vůbec ne odděleně.
A k tomu je potřeba, aby muži vzali zodpovědnost za svou mužskou sílu a používali ji ve prospěch žen. Až pak se ženy mohou naplnit skutečnou ženskou energií, která jim dá nejen schopnost tady být pro děti, ale i skutečnou ochranu.

Ale pro muže je proti jeho přirozenosti

nechat jiného muže, aby mu vládl. Obzvláště když tento muž „obléká“ ženské tělo. Proto mají ženy v mužské energii (tedy dnes většina žen) problémy s muži. Protože muže neuklidňuje ženská energie v nich, ale naopak podněcuje k boji jejich mužská energie.

Většina žen si může vybrat. Ženy, jejichž těla jsou víc nespokojena a vytvářejí ženské (neboli gynekologické) problémy, pak mají jen dvě volby: Buď budou žít v mužské energii a budou nemocné, nebo najdou odvahu jít do ženské energie. A jestli jdou skutečně tam, jim řekne jejich tělo. Protože 99 % cest vedoucích k ženské energii ve skutečnosti vede z nezdravé mužské do jiné nezdravě mužské energie.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz